اختصاص مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار بابت حمایت از مرکز نوآوری دانشگاه مازندران
اختصاص مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار بابت حمایت از مرکز نوآوری دانشگاه مازندران

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر ناصر کردانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران از اختصاص مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار بابت حمایت از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خبر داد.        بر اساس این گزارش، دکتر کردانی ضمن اعلام این خبر افزود: در روزهای آغازین سال 1400 و […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر ناصر کردانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران از اختصاص مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار بابت حمایت از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خبر داد.

       بر اساس این گزارش، دکتر کردانی ضمن اعلام این خبر افزود: در روزهای آغازین سال 1400 و شروع سال کاری جدید، با پیگیری‌های مستمر این مرکز، مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار بابت حمایت و اجرای برنامه‌ها و اهداف مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دانشگاه مازندران اختصاص یافت.

       مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تاکید کرد: با اخذ اعتبار مذکور و اعتبارات دریافتی‌ قبلی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز پیگیری‌های آتی، بسترهای لازم برای تقویت مرکز و حمایت از شرکت‌ها و هسته‌های فناور، پشتیبانی و رونق تولید، ایجاد اشتغال و نیل به دانشگاه مولد و کارآفرین فراهم می‌گردد. هم‌چنین ایجاد کارخانه نوآوری و فناوری در زمین 60 هکتاری در دستور کار اصلی دانشگاه و این مرکز می‌باشد که به زودی مطالعات اولیه و نقشه اجرایی آن تهیه و عملیات ساختمانی آن آغاز خواهد شد.