دریافت 400 میلیارد ریال تنخواه برای اجرای طرح‌های اولیه تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی گیلان
دریافت 400 میلیارد ریال تنخواه برای اجرای طرح‌های اولیه تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی گیلان

با پیگیری‌های استاندار گیلان و در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دستور پرداخت 400 میلیارد ریال تنخواه برای اجرای طرح‌های اولیه تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی استان صادر شد. به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس […]

با پیگیری‌های استاندار گیلان و در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دستور پرداخت 400 میلیارد ریال تنخواه برای اجرای طرح‌های اولیه تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی استان صادر شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری ، تکمیل طرح‌های تأمین آب برای مقابله با کم آبی و خشکسالی و نیز موضوع تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی در استان را پیگیری کرد که در نتیجه؛ دستور پرداخت 400 میلیارد ریال تنخواه برای اجرای طرح های اولیه تأمین آب از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شد.

همچنین در این دیدار در خصوص اهمیت شتاب بخشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان، گفت وگو و تبادل نظر شد.

استاندار گیلان اوایل اردیبهشت ماه جاری نیز در دیدار بانوبخت؛ با توجه به کاهش قابل ملاحظه بارش نزولات جوی در سال گذشته و پیش‌بینی کم آبی و خشکسالی طی سال زراعی جاری، خواستار تأمین اعتبار برای احداث، بازسازی، بهسازی و احیاء زیرساخت‌های مربوط به فرآیند افزایش آب‌رسانی به زمین‌های شالیکاری شده بود.