دستگیری 61 سارق در پنجمین مرحله از طرح محله محور
دستگیری 61 سارق در پنجمین مرحله از طرح محله محور

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای مرحله پنجم طرح محله محور و دستگیری 61 سارق در سطح استان خبر داد.به گزارش ندای تجن،سرهنگ”سید محسن جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه پنجمین مرحله از طرح طرح محله محور […]

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای مرحله پنجم طرح محله محور و دستگیری 61 سارق در سطح استان خبر داد.
به گزارش ندای تجن،سرهنگ”سید محسن جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه پنجمین مرحله از طرح طرح محله محور با حضور ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها در سطح استان به اجرا در آمد.
وی در ادامه افزود: در این طرح که به مدت یک روز در سراسر استان به اجرا در آمد ، ماموران موفق به شناسای و دستگیری 61 سارق و کشف 89 فقره سرقت در سطح استان شدند .
سرهنگ جعفری در ادامه تصريح کرد: در طرح مذکور 27 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 10 نفر از خرده‌فروشان مواد دستگير شدند.
جعفری همچنین از توقیف 62 خودرو و 17 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مراحمت برای مردم، نداشتن گواهینامه و رانندگی باپلاک مخدوش در اجرای این طرح نیز خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری استان با ارزيابي مثبت از بازخورد اینگونه طرح ها، خاطر نشان کرد : با استمرار طرح های پیشگیرانه از ابتدای سال تا کنون شاهد افزایش 37 درصدی کشف سرقت در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم .
سرهنگ جعفری در پایان از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند.