کشف یک‌و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن
کشف یک‌و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف یک تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق خبر داد.به گزارش پایگاه خبری ندای تجن، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح اين خبر اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.فرمانده انتظامی […]

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف یک تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ندای تجن، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح اين خبر اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد : در بازرسی از خودروی مذکور یک تن و 500 کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود ، کشف شد.
سرهنگ شعبانی، ارزش چوب های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 50 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه جنگل جزء منابع ملی بوده و قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند./پلیس