هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری نقش پوششی برای رییسی ندارند/ بر عملکرد کاندیداهای منتخب شورای شهر و روستا نظارت می‌کنیم
هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری نقش پوششی برای رییسی ندارند/ بر عملکرد کاندیداهای منتخب شورای شهر و روستا نظارت می‌کنیم

رییس شورای وحدت مازندران در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه هیچ کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نقش پوششی یا سایه حجت الاسلام رییسی را ندارند، گفت:ما برروی فعالیت کاندیداهای منتخب شورای شهر و روستا نظارت می‌کنیم. به گزارش ندای تجن، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبربا بیان اینکه همان‌طور که رهبری […]

رییس شورای وحدت مازندران در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه هیچ کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نقش پوششی یا سایه حجت الاسلام رییسی را ندارند، گفت:ما برروی فعالیت کاندیداهای منتخب شورای شهر و روستا نظارت می‌کنیم.

به گزارش ندای تجن، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبربا بیان اینکه همان‌طور که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند:وظایفی بر عهده ماست،انقلاب ما بی نظیر بود کسی فکر نمی‌کرد که انقلاب ما با این سرعت به پیروزی برسد.

وی ادامه داد:براساس فرمایشات ایشان در چله دوم انقلاب باید دولتی مستقر کنیم که ۵چالش در دولت، شامل: مبارزه با فساد، رسیدن به جایگاه اصلی خودمان در حوزه علم و دانش،پیاده کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی،رفع مشکلات اداری مردم در دستگاه‌های اجرایی و کمک به مستضعفان به مرحله انجام برساند.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به اینکه شورای وحدت و شورای ائتلاف  در یک خط حرکت می‌کنند، گفت:شورای ائتلاف دارای سابقه بیشتر و قدیمی‌تر هست و هر دو شورا براساس ظرفیت‌شان کار می‌کنند که محورشان آیت الله لایینی هست.

وی افزود: ما دو بازو هستیم و ستاد انتخاباتی شورای  ائتلاف و انقلاب در برخی شهرها یک نفر یا مسئولان آن‌ها یک نفر است.

رییس شورای وحدت استان در پاسخ به سئوال خبرنگار ما پیرامون اینکه در جامعه پرسیده می شود که چرا حجت الاسلام رئیسی در مسئولیت سابق خود «ریاست قوه قضائیه»نماندند تا به مبارزه با فساد بپردازند، گفت:براساس بیانات رهبری ریاست قوه مجریه ۸۰درصد امور کشور را برعهده دارد، در صورتی که ریاست قوه قضاییه ۱۰درصد، پس اگر فردی که بتواند با فساد مقابله کند، در دولت موفق‌تر است.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان اینکه با آمدن رییسی وحدت اصولگرایان به وجود آمد، افزود:این مشارکت بالا شاید تاریخی شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره پوششی بودن برخی کاندیداهای اصولگرا، گفت:تاکنون هیچ کدام از کاندیداهای رئیس جمهوری نقش پوششی یا سایه ندارند.

رییس شورای وحدت مازندران ادامه داد: هر ۳گروه شورای وحدت و شورای ائتلاف و گروه اول انتخابات ریاست جمهوری دارای ستاد هستند که هم راستا با هم فعالیت می‌کنند.

وی در پاسخ به هزینه کرد ستادانتخاباتی رییسی، گفت: ستادی که پشتیبانی ریالی داشته باشد، نداریم، مکانی  در شهرستان نداریم و در دفتر حزب مؤتلفه جلسه برگزار می‌کنیم.همان طور که حجت الاسلام رییسی گفتند هر خانه یک ستاد است.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان اینکه شورای ائتلاف و انقلاب با هم لیستی برای انتخابات شورا ارائه می دهند، افزود:بعد از انقلاب تشکیلات شورای ائتلاف تعطیل شد و به همین دلیل نظارتی برروی عملکرد شورا و شهرداری نبود اما اکنون ما با کاندیداهای لیست قرارداد می‌بندیم و برکارشان نظارت می‌کنیم.