کریمی، قائم مقام شورا:شورای وحدت اولین گروهی بود که حمایت خود را از رییسی اعلام کرد
کریمی، قائم مقام شورا:شورای وحدت اولین گروهی بود که حمایت خود را از رییسی اعلام کرد

کریمی امروز ظهر در نشست هم اندیشی با خبرنگاران مرکز استان، گفت: شورای وحدت اولین گروهی بود که حمایت خود را از رییسی اعلام کرد. قائم مقام شورای وحدت استان نیز با اشاره به اینکه دو مأموریت کوتاه و بلندمدت در شورا ترسیم شده است، گفت:شورای وحدت از مهرماه سال گذشته شکل گرفت تا نیروهای […]

کریمی امروز ظهر در نشست هم اندیشی با خبرنگاران مرکز استان، گفت: شورای وحدت اولین گروهی بود که حمایت خود را از رییسی اعلام کرد.

قائم مقام شورای وحدت استان نیز با اشاره به اینکه دو مأموریت کوتاه و بلندمدت در شورا ترسیم شده است، گفت:شورای وحدت از مهرماه سال گذشته شکل گرفت تا نیروهای انقلاب اسلامی را التزام بخشد.

محمدکریمی با بیان اینکه 3ضلع،احزاب، روحانیت و اقشار در قالب شورای وحدت شکل گرفت و محوریت آن با جامعه روحانیت مبارز است، ادامه داد:ما با افتخار زیرمجموعه جامعه قرار گرفتیم که« آیت الله موحدی کرمانی» ریاست آن در تهران را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 50 حزب اصولگرا داریم، افزود:از هر ۸حزب یک نفر در شورای وحدت حضور دارد که از اقشار مختلف، مانند: بانوان، نمایندگان مجلس، مداحین و .. یک نفر عضو هست.

کریمی با بیان اینکه 25 نفر از احزاب مختلف مازندران جمع شدند و ۵حزب را در شورای وحدت تشکیل دادند،اضافه کرد:این 5حزب شامل مؤتلفه، جامعه اسلامی مهندسین، ایران زمین،ایستادگی، عدالت و پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای وحدت اولین گروهی بود که حمایت خود را از رییسی اعلام کرد، گفت: قرار شد تا در تمام استان‌ها یک نفر ریاست ستادمردمی حجت الاسلام «سید ابراهیم رییسی» را بر عهده بگیرد.

قائم مقام شورای وحدت استان بیان کرد:کاندیداهای شورای شهر و روستا که برنامه دارند به ما ارائه کنند تا میز بدهیم.