برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران تجلیل شدند
برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران تجلیل شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در روز شنبه یکم خردادماه؛ طی آیینی با حضور استاندار مازندران تجلیل شدند. ‎ ‎ نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران که با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد؛ سال گذشته بر اساس رای هیات داوران؛ نفرات برگزیده خود را شناخت لیکن […]

برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در روز شنبه یکم خردادماه؛ طی آیینی با حضور استاندار مازندران تجلیل شدند. ‎ ‎

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران که با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد؛ سال گذشته بر اساس رای هیات داوران؛ نفرات برگزیده خود را شناخت لیکن بدلیل محدودیت های کرونایی، مراسم اختتامیه آن به تعویق افتاد.

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ سازی درحوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه سازی افکارعمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی و فعالیت‌های نمایشگاهی برگزار شده است.

  این جشنواره آغازی برای شناسایی روابط عمومی های فعال و صاحب اثر در حوزه های مختلف ارتباطات رسانه ای است و امید است با معرفی و تجلیل از افرا برگزیده، زمینه تقویت این بخش فراهم شود.

با حضور مقام عالی دولت در مازندران، در این جشنواره 25 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های برتر استان در بخش های مختلف برگزیده یا شایسته تقدیر شناخته و با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شدند.

هم چنین با حضور استاندار از 5 مدیر حامی روابط عمومی با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره؛ تجلیل به عمل آمد.