توزیع کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت روستای کمیشان شهرستان نکا
توزیع کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت روستای کمیشان شهرستان نکا

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت روستای کمیشان این شهرستان با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مصطفی قدمی درحاشیه مراسم توزیع کلاه ایمنی که […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت روستای کمیشان این شهرستان با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مصطفی قدمی درحاشیه مراسم توزیع کلاه ایمنی که با حضور فرماندهی پلیس راه ساری –میاندورود – نکا و رئیس اداره ایمنی وترافیک این اداره کل برگزار گردید ، آموزش و فرهنگ سازي را از مهمترين اقدامات این اداره در راستاي كاهش فوتی‌های سوانح رانندگی برشمرد .

وی اظهار داشت : نصب ضربه گیر به وسیله بشکه‌های ترافیکی در بریدگی‌های محورهای مواصلاتی شهرستان ، ایجاد سرعتکاه های آسفالتی در محورهای پرتصادف و سایر اقدامات به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی در سطح شهرستان انجام گرفته كه ضرورت دارد اين اقدامات با هماهنگي بيشتر مردم و مسئولين موثرتر واقع شود .

قدمی خاطر نشان ساخت: برابر آمارهای رسمی منتشر شده ، بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته 51درصد راکبین موتورسیکلت ها درکشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.

گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در طول سال برنامه‌های متنوع و گوناگونی در خصوص فرهنگ سازی و ارتقا ایمنی عبور و مرور در دست اجرا داشته که از جمله آنها می توان به توزیع رایگان کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت‌ها اشاره کرد.