ارسال 73 مقاله به دبیرخانه اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران
ارسال 73 مقاله به دبیرخانه اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران

رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از مديران و كارشناسان کشور در حوزه پارك‌هاي علم و فناوري در این کنفرانس ثبت نام نمودند. به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر معتمدزادگان در گفت وگو […]

رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از مديران و كارشناسان کشور در حوزه پارك‌هاي علم و فناوري در این کنفرانس ثبت نام نمودند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر معتمدزادگان در گفت وگو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان نخستین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترين گردهمايي مديران و كارشناسان پارك‌هاي علم و فناوري در 5 الی 6 خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.

رویداد فوق به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا، به‌صورت مجازی، در بستر اسکای‌روم در تاریخ‌های 5 و 6 خرداد ماه 1400 برگزار می‌گردد.

این رویداد شامل برنامه‌های متفاوت و جذابی شامل: خوشامدگویی‌ها، سخنرانان خارجی، مصاحبه‌های دو نفره(Dual Interviews) ، پنل ارائه مقاله، پنل گفت‌و‌گوی آزاد (Free Talk) می‌باشد. سخنرانانی از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی و انگلیس در این رویداد در خصوص عناوینی چون کاربرد کلان داده‌ها و یادگیری ماشین در شناخت بهتر بازار و مشتریان، آینده انقلاب صنعتی چهارم و جامعه پنجم در بستر نظریه موج پنجم، سناریوها، کاربردها و فناوری‌ها، طراحی مواد اولیه و تراشه‌های جدید برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی و … صحبت خواهند کرد.

در پنلی با عنوان “بحث آزاد”، به انتقال تجارب و نیز گفت‌و‌گو در خصوص قوانین، برنامه‌ها و سیاست‌ها، آموزش و نقش مراکز آموزش عالی ایران در مواجه با انقلاب چهارم صنعتی و نیز فرصت‌ها و چالش‌های ایران در عصر انقلاب چهارم صنعتی پرداخته خواهد شد. برنامه‌‌های متفاوتی شامل “مصاحبه‌های دو نفره” با حضور افرادی چون هم‌بنیانگذار علی‌بابا، دکتر مهدی الیاسی، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر کامران باقری عضو انجمن مدیریت فناوری و … پیش‌بینی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: مخاطبین کنفرانس کارکنان ستادی پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، فعالین اکوسیستم نوآوری، اعضای هیأت علمی، دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته‌های مرتبط و نیز شرکت‌های مرتبط با عنوان کنفرانس می‌باشند.

معتمدزادگان با اشاره به ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، عنوان کرد: 73 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیدکه 18 مقاله در کنفرانس فوق ارائه خواهد شد.