قهرمانی تیم هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری در مسابقات چهارجانبه فوتبال گرامیداشت سوم خرداد
قهرمانی تیم هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری در مسابقات چهارجانبه فوتبال گرامیداشت سوم خرداد

به گزارش ندای تجن، رقابت های چهارجانبه با میزبانی صنایع چوب و کاغذ استان مازندران و همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه ساری و برنامه ریزی هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری با محدودیت زمانی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت منظم و به نحو مناسبی برگزار شد. در این مسابقات که با حضورتیم های پیشکسوتان […]

به گزارش ندای تجن، رقابت های چهارجانبه با میزبانی صنایع چوب و کاغذ استان مازندران و همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه ساری و برنامه ریزی هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری با محدودیت زمانی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت منظم و به نحو مناسبی برگزار شد.

در این مسابقات که با حضورتیم های پیشکسوتان شهدای ورکی ، پنبه چوله ساری ، پایگاه مقاومت بسیج صنایع چوب و کاغذ ساری و هیات فوتبال بسیج ساری برگزار گردید دو تیم شهدای ورکی و پنبه چوله به منظور برگزاری دیدار رده بندی به میدان رفتند که در پایان تیم پنبه چوله موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

همچنین تیم های هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری و پایگاه مقاومت بسیج صنایع چوب و کاغذ ساری نیز دیدار فینال این رقابت ها را برگزار نمودند که در پایان هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری دو بر صفر پیروز شد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مراسم اختتامیه و اهدا جام و جوائز این رقابت ها با حضور اعضاء هیات فوتبال بسیج شهرستان ساری و سرهنگ ذبیحی‌ مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج ساری و سرهنگ کابوسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا برگزار و از تیم های برتر تقدیر شد.
همچنین از خانواده سردار شهید سیدمنصور نبوی به عنوان میهمان ویژه این رقابت ها تجلیل به عمل آمد.