یک کاندیدای شورای شهر مطرح کرد:لزوم فرهنگ سازی درباره اهمیت راَی دادن به کاندیدای مورد اعتماد
یک کاندیدای شورای شهر مطرح کرد:لزوم فرهنگ سازی درباره اهمیت راَی دادن به کاندیدای مورد اعتماد

یک کاندیدای شورای شهر در گفت و گو با ندای تجن به نقش اساسی مردم در توسعه ساری اشاره کرد و گفت:لازم است که درباره اهمیت راَی به افراد صالح و مورد اعتماد فرهنگ سازی شود تا امکان خرید راَی از مردم فراهم نشود. حسن رمضانزاده دلیل کاندیداتوری شدن خود در انتخابات شورای شهر را […]



یک کاندیدای شورای شهر در گفت و گو با ندای تجن به نقش اساسی مردم در توسعه ساری اشاره کرد و گفت:لازم است که درباره اهمیت راَی به افراد صالح و مورد اعتماد فرهنگ سازی شود تا امکان خرید راَی از مردم فراهم نشود.

حسن رمضانزاده دلیل کاندیداتوری شدن خود در انتخابات شورای شهر را کمک به افزایش مشارکت عمومی برای شرکت در این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: با توجه به خالی بودن جایگاه فعالان رسانه در شورای شهر و نقشی که در آگاهی رسانی اذهان عمومی دارند، در تلاش برای پر کردن این خلا هستم.
این کارشناس حقوق قضایی بازگشت اعتماد عمومی نسبت به شورای شهر را از مهم ترین نیازهای ساری بیان کرد و افزود:کسب درآمد پایدار، فرهنگ سازی در حوزه تفکیک زباله و حوزه های مختلف اجتماعی، ورزشی و اتمام پروزه های ناتمام که درواقع قلب شهر ساری هستند را از سایر نیازهای ساری است.
وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها صرفا با حمایت جریان خاص و خرید راَی سعی در جذب آرای عمومی دارند، ادامه داد: لازم است که درباره اهمیت راَی به افراد صالح و مورد اعتماد فرهنگ سازی شود تا امکان خرید رای از مردم فراهم نشود.
رمضانزاده تشکیل کمیته نظارت و بررسی مرکب از مدیران کل دادگستری، بازرسی ،نمایندگان مجلس و سازمان های مرتبط را از برنامه های خود بیان کرد و افزود: هدف از راه اندازی این کمیته بررسی طرح های قابل انجام پیش از رسیدگی در شورای شهر است تا از اقدامات نامطلوب یا غیرقانونی در نهاد شورا پرهیز شود .
وی فعال کردن سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری و استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصان دانشگاهی برای کمک به اجرای پروژه های شهر در جهت رفاه و بهداشت عمومی را از برنامه های دیگر خود عنوان کرد.
این کارشناس روابط عمومی برنامه های خود را در ۳حوزه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی کرد و ادامه داد: فعال کردن مرکز پژوهش های شورای شهر ساری و بهره گیری از نظرات متخصصان روان شناسی و جامعه شناسی را جزو برنامه های دیگر بنده است.

این کارشناس حقوقی با بیان اینکه شهر ساری امروز با همه اتفاقات بدی که رخ داد به یک تغییر اساسی در دپارتمان و گفتمان توسعه لازم دارد، ادامه داد: نقش اساسی توسعه بر دوش مردم است و شهروندان برای جلوگیری از تکرار ماجرای گذشته شهر ، باید با مقوله فساد از جمله خرید آرا و لیدر بازی ها به جد برخورد قاطع کنند .

رمضانزاده با اشاره به اینکه مردم به جریانی که دلسوز نظام و تابع فرامین رهبری باشد راَی دهند، گفت: در صورتی که پیشنهادی از سوی جریان استانی یا کشوری که دارای شناسنامه و فعال در چارچوب نظام اسلامی به بنده برای حضور در لیست آن ها باشد می پذیرم.
وی افزود : در برنامه های خود تلاش دارم با ارائه راهکارهای اساسی در قالب نظارت و تصویب در پارلمان شهری سند جامعه توسعه را با افق بلند و چشم انداز ساری در هزاره پانصد با متد و استراتژی نوین جهانی تدوین و اجرا کنم.
این فعال اجتماعی با تاکید بر حذف رانت و پیمانکاری های نامتعارف در شورای شهر ساری ، خواستار اتحاد و انسجام همه مدیران استانی و رسانه ها شد و گفت : شهر ساری مرکز امور اداری و سیاسی به عنوان مرکز استان هست و باید توجه ملی به آن شود بر این اساس تمامی مدیران استانی و دستگاههای اجرایی و حتی رسانه ها میتوانند با ایجاد وحدت رویه و انسجام سیاسی و اداری به توسعه ساری کمک کنند.
رمضانزاده در پایان به شعار انتخاباتی اشاره کرد و افزود : شعار من در راستای استمرار مکتب سردار دلها “شهید حاج قاسم سلیمانی “است و همان گفتمان این شهید عزیز است یعنی مرد میدان باید بود تا انشالله با کار و خدمت خودمان این گفتمان را ملی و بین المللی کنیم .
گفتنی است رمضانزاده در کارنامه خود معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در هتل های مدینه و مکه ،مدیریت و عوامل اجرایی حج و عتبات ، مدیریت فضای مجازی هیات رزمندگان استان ،مدیریت برنامه ریزی دفتر نماینده ولی فقیه ،مدیریت روابط عمومی نهاد و هیات ورزشی استان ،مشاور فدارسیون های ورزشی ،نماینده رسانه ای در شوراهاو کارگروه های استان ،بازرس ویژه استاندار در حوزه مبارزه با فساد در قاچاق کالا و ارز در دولت گذشته ،مدیرمسئول چند رسانه درشمال ایران و مولف چندین مقاله در موضوعات مختلف و همچنین برگزیده جشنواره های مختلف بین المللی و ملی را دارا است .