رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی:رویکرد سیاسی رئیسی تعامل با کشورهای دنیا به جز اسرائیل است/تحریم آیت الله رئیسی موضوعیت ندارد
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی:رویکرد سیاسی رئیسی تعامل با کشورهای دنیا به جز اسرائیل است/تحریم آیت الله رئیسی موضوعیت ندارد

ادیانی رویکرد سیاسی آیت الله رئیسی را تعامل با کشورهای دنیا به جز اسرائیل بیان کرد و ادامه داد:استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین و روسیه که ارتباط استراتژیک با آن ها برقرار است و تعامل سازنده و هم افزایی با کشورهای منطقه جزو رویکرد سیاست خارجی است. به گزارش ندای تجن_رییس ستاد انتخاباتی آیت […]

ادیانی رویکرد سیاسی آیت الله رئیسی را تعامل با کشورهای دنیا به جز اسرائیل بیان کرد و ادامه داد:استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین و روسیه که ارتباط استراتژیک با آن ها برقرار است و تعامل سازنده و هم افزایی با کشورهای منطقه جزو رویکرد سیاست خارجی است.

به گزارش ندای تجن_رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در نشست امروز عصر با اصحاب رسانه مرکز استان در محل سالن اجتماعات اتحادیه باغداران با بیان اینکه رئیس جمهور در چارچوب قانون اساسی و در حدود اختیارات دولت کارکردهای متفاوت دارد، گفت: نتیجه عمل دولت در دو حوزه
ساخت و ساز و سازو کار قابل بررسی است.
سیدعلی ادیانی با اشاره به اینکه دولت مکلف به توان بخشی زیرساخت های پیشران توسعه کشور در همه حوزه ها است، ادامه داد:تعداد افتتاح مهم نیست بلکه کلیدی ترین کار کیفیت پروژه ای است که افتتاح می شود.

وی مشکل امروز کشور را نبود سازو کار در طراز انقلاب اسلامی عنوان کرد .
ادیانی در پاسخ به سئوالی درباره مناظره اقتصادی کاندیداهای رئیس جمهوری، گفت:اخلاق فوق العاده مهم و زیرساخت و ملات شخصیت انسان است که در مناظره اخیر رعایت نشد و نکته دوم سطح کارشناسی در سطح کاندیدای ریاست جمهوری نبود.
رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی رویکرد سیاسی این کاندیدای رئیس جمهوری را تعامل با کشورهای دنیا به جز اسرائیل بیان کرد و ادامه داد:استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین و روسیه که ارتباط استراتژیک با آن ها برقرار است و تعامل سازنده و هم افزایی با کشورهای منطقه جزو رویکرد سیاست خارجی است.
وی ارتباط صمیمی و محکم با ۱۵کشور همسایه در حوزه های سیاسی، امنیتی و تجاری جزو برنامه های دیگر سیاست خارجه آیت الله رئیسی عنوان کرد.
ادیانی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مذاکره را قبول دارد اما نه مذاکره ملتمسانه بلکه مذاکره مقتدرانه ، افزود: سیاست جمهوری اسلامی مذاکره است منتها مذاکره ای که مبتنی بر منطق قوی باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه به آمایش سرزمینی در برنامه کشاورزی ایت الله رییسی است، گفت:در دولت کنونی روی آمایش سرزمین کار جدی صورت نگرفته است
ادیانی با بیان اینکه بخشی از تورم انتظاری است که یک موج می آید و تورم می شود، اضافه کرد:تا زمانی که نقدینگی کشور مهار نشود و مهارشدن آن به حوزه اقتصادی جاری نشود تورم حل نمی شود.
وی بر اصلاح سازو کار اقتصادی تاکید کرد و گفت:نکته مهم این است که اقتصادخودمان را شرطی به مذاکره و قیمت دلار نکنیم.
ادیانی در پاسخ به سئوال ندای تجن درباره تحریم آیت الله رییسی و تاثیر آن بر مذاکرات با غرب، گفت:تحریم آقای رییسی موضوعیت ندارد همان طور که تحریم ظریف وزیر امور خارجه تاثیری بر مذاکرات نداشت، در حال حاضر اینگونه رفتارها در حقوق بین المللی تاثیر ندارد.