خادمیاران در دوران کرونا بیش از ۴میلیاردتومان کمک مومنانه کردند
خادمیاران در دوران کرونا بیش از ۴میلیاردتومان کمک مومنانه کردند

مسئول کانون وقف و نذر دفتر آستان رضوی شهرستان ساری در ایام کرونا بیش از ۱هزار و ۱۰۰نفر از خادمیاران بیش از ۴میلیاردتومان صرف تهیه بسته های کمک مومنانه کردندحجت الاسلام صادقی در گفت و گو با ندای تجن، با بیان اینکه کانون وقف و نذر یکی از کانون های تخصصی دفتر آستان قدس رضوی […]


مسئول کانون وقف و نذر دفتر آستان رضوی شهرستان ساری در ایام کرونا بیش از ۱هزار و ۱۰۰نفر از خادمیاران بیش از ۴میلیاردتومان صرف تهیه بسته های کمک مومنانه کردند
حجت الاسلام صادقی در گفت و گو با ندای تجن، با بیان اینکه کانون وقف و نذر یکی از کانون های تخصصی دفتر آستان قدس رضوی شهرستان ساری است، گفت:اگر افراد قصد وقف یا نذر اموال خود را داشته باشند می توانند از طریق این کانون به نیازمندان جامعه برسانند.
مسئول کانون وقف و نذر دفتر آستان رضوی ساری با اشاره به اینکه شهروندان ساروی اقبال بالایی نسبت به حوزه نذر دارند، افزود: دفتر آستان رضوی ساری مدتی رتبه نخست در بخش نذر داشت.
وی با بیان اینکه بی توجهی برخی افراد در پرداخت هزینه موقوفه ها سبب بی اعتمادی مردم به وقف شده است، ادامه داد: همین موضوع سبب شده تا در این بخش همکاری از سوی مردم صورت نگیرد.
صادقی کمک مومنانه به نیازمندان در دوران کرونا، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، کمک به اشتغال زایی جوانان و انجام کارهای جهادی و گروهی را بخشی از اقدامات کانون وقف و نذر عنوان کرد و گفت:خادمیاران کانون به صورت رایگان در بخش آموزش دروس تحصیلی، مشاوره خانواده و حقوقی،خدمات پزشکی و…. فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه در ایام کرونا بیش از ۱هزار و ۱۰۰نفر از خادمیاران بیش از ۴میلیاردتومان صرف تهیه بسته های کمک مومنانه کردند، ادامه داد: در دو ماه گذشته ۳هزار و ۳۳۸بسته ارزاق عمومی به ارزش بیش از ۱میلیاردتومان بین نیازمندان توزیع شد.
مسئول کانون وقف و نذر دفتر آستان رضوی ساری توزیع نان و غذای گرم را بخش دیگری از اقدامات این کانون بیان کرد و گفت:در سال جاری ۹سری جهیزیه شامل ۵تا ۷قلم کالاهای سنگین مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و جاروبرقی و …به زوج های جوان هدیه داده شد.
وی دیدار با خانواده های محروم و کمک معنوی و مادی به آنان را از برنامه های دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری بیان کرد و افزود: در دوماه گذشته دفتر کانون رضوی شهرستان ساری ۲۶مورد قربانی گوسفند داشت که بین نیازمندان توزیع کرد.
نداکلایی