کشف مزرعه تولید ارزدیجیتال در محمودآباد
کشف مزرعه تولید ارزدیجیتال در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف تجهیزات مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش 17میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال ، موضوع […]


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف تجهیزات مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش 17میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.
به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی محل استفاده از دستگاههای ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود : ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، 18 دستگاه ماینر ، 2 دستگاه تثبیت کننده برق و 2 دستگاه خنک کننده و 12 عدد لوازم مورد نیاز از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را 17 میلیارد ریال بیان داشت و گفت : ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ حسین زاده د ر پایان خاطر نشان کرد: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشابه ، موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند