آغاز ثبت نام کارگاه های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
آغاز ثبت نام کارگاه های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستان ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران آغاز شدثبت‌نام این کارگاه‌ها از روز سه شنبه اول تیر آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون مازندران به نشانیMazandaran.kpf.ir ادامه خواهد یافت.ثبت‌نام این کارگاه‌ها از روز سه شنبه اول تیر آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ در […]

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستان ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران آغاز شد
ثبت‌نام این کارگاه‌ها از روز سه شنبه اول تیر آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون مازندران به نشانیMazandaran.kpf.ir ادامه خواهد یافت.
ثبت‌نام این کارگاه‌ها از روز سه شنبه اول تیر آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون مازندران به نشانی Mazandaran.kpf.ir ادامه خواهد یافت.
۱۲۶عنوان کارگاه مجازی بر خط (آنلاین) کانون استان مازندران در شش گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) ترم تابستان برگزار می‌شود.
زمان شروع این کارگاه‌ها از روز سه شنبه ۱۵ تیر تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
بر همین اساس علاقه‌مندان، می‌توانند ابتدا نسبت به عضویت در سایت kpf.ir اقدام نموده، سپس با ورود به پرتال Mazandaran.kpf.ir و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی نسبت به انتخاب کارگاه مورد علاقه‌شان با تخفیف مناسب اقدام نمایند.