سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح،نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح ۲۰۲۱ شد
سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح،نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح ۲۰۲۱ شد

خانه سرباز صلح ایران که با هدف ترویج فرهنگ صلح و دوستی اقدام به چاپ کتاب هایی با موضوع صلح و دوستی کرده، نامزد دریافت جایزه صلح از موسسه بین المللی the book for peace شد. به گزارش ندای تجن، سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران، نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح 2021 از […]

خانه سرباز صلح ایران که با هدف ترویج فرهنگ صلح و دوستی اقدام به چاپ کتاب هایی با موضوع صلح و دوستی کرده، نامزد دریافت جایزه صلح از موسسه بین المللی the book for peace شد.

به گزارش ندای تجن، سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران، نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح 2021 از موسسه The BOOKS for PEACE در کشور ایتالیا گردید.
این رقابت هر ساله در کشور ایتالیا بین فعالان حوزه صلح از 61 کشوردر پنج قاره جهان برگزار می گردد. این موسسه براساس میزان تلاش سازمان های فعال در حوزه صلح در سطح جهان، به ویژه اقدامات موثر در توسعه و گسترش فرهنگ صلح و دوستی اقدام به انتخاب سازمان برتر می کند. در سال جاری با توجه به فعالیت های موثر و اقدامات فراگیر خانه سرباز صلح ایران در آموزش همگانی صلح و توسعه و ترویج گفتمان صلح و دوستی توانسته است به عنوان نامزد دریافت جایزه 2021 از این موسسه معرفی گردد.
در لوح تقدیر داده شده از خانه سرباز صلح ایران خواسته شده است تا به عنوان هماهنگ کننده بین المللی صلح در جهان با موسسه THE BOOKS FOR PEACEهمکاری داشته باشد.

لوح تقدیر موسسه the book for peace

خانه سرباز صلح ایران یک سازمان مردم نهاد است که تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی داخلی و بین المللی ضمن تکریم مدافعان امنیت ساز کشور و منادیان صلح گستر، با تقویت اتحاد و انسجام اقوام ایرانی، آموزش همگانی صلح و ترویج صلح و دوستی با رویکرد امنیت، سعادت، معیشت، فرهنگ صلح و دوستی را با نوآوری اجتماعی به منظور تامین نیازهای تحول یافته جامعه در سطح ملی و بین المللی گسترش دهد.

خبر ارسالی از طرف خانه سرباز صلح ایران