یک خانواده چالوسی در خواب مردند
یک خانواده چالوسی در خواب مردند

یک خانواده ۴ نفره اهل چالوس در خواب فوت کردند.به گزارش ندای تجن_ براساس خبر رسیده از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، دکتر علی عباسی، علت این حادثه را نشت مونوکسید کربن از آبگرمکن اعلام کرد و گفت: فوت پدر ۴۰ ساله، مادر۳۹ ساله، دختر ۱۹ ساله و پسر ۱۴ ساله در گاز گرفتگی […]

یک خانواده ۴ نفره اهل چالوس در خواب فوت کردند.
به گزارش ندای تجن_ براساس خبر رسیده از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، دکتر علی عباسی، علت این حادثه را نشت مونوکسید کربن از آبگرمکن اعلام کرد و گفت: فوت پدر ۴۰ ساله، مادر۳۹ ساله، دختر ۱۹ ساله و پسر ۱۴ ساله در گاز گرفتگی روز سه شنبه پنجم مرداد  جان خود را از دست دادند.
عباسی خاطر نشان کرد : با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامریی مونوکسید کربن سریعا از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنیم .
عضو شورای قضایی استان یادآور شد: علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف عمومی و شبیه سرماخوردگی، تاری دید، تنگی نفس و اگر اقدامی صورت نگیرد، کاهش هوشیاری و مرگ را در پی خواهد داشت.
وی گفت: توجه بیشتر به چگونگی نصب و اطمینان از سلامت و استاندارد بودن وسایل گرمایشی، می‌تواند از رقم خوردن این‌گونه حوادث تلخ جلوگیری کند.
انتهای پیام