کشف ۵۰۰تن نهاده دامی قاچاق
کشف ۵۰۰تن نهاده دامی قاچاق

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 500 تن نهاده دامی و انهدام یک باند قاچاق در سوادکوه شمالی خبر داد . به گزارش ندای تجن_سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی نهاده های دامی قاچاق در انبارهای یک […]

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 500 تن نهاده دامی و انهدام یک باند قاچاق در سوادکوه شمالی خبر داد .

به گزارش ندای تجن_سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی نهاده های دامی قاچاق در انبارهای یک واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افرادی با تشکیل باند به صورت غیر قانونی و خارج از ضوابط مربوط از طریق رانت اقدام به دپوی نهاده های دامی در انبارهای یک شرکت صنعتی و تولیدی کرده و در فرصت های مناسب نهاده های دامی را در بازار آزاد این استان و تهران به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف این انبارها از بازرسی آنها با حضور کارشناسان ادارات صمت و استاندارد خبر داد و افزود: در بازرسی های به عمل آمده 500 تن انواع نهاده دامی به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال کشف شد .

سردار میرزایی با اشاره به انهدام باند اخلال در نظام توزیع اقلام واحدهای تولیدی کشور از دستگیری 4 متهم از اعضای این باند خبر داد و افزود: با پلمب انبارها متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند