آمادگی بخش خصوصی گیلان برای واردات واکسن
آمادگی بخش خصوصی گیلان برای واردات واکسن

استاندار گیلان در دیدار با احمد وحیدی درباره ظرفیت بخش خصوصی گیلان برای واردات واکسن کرونا گفت

استاندار گیلان در دیدار با وزیر کشور، با اشاره به ظرفیت های موجود در استان به‌ویژه منطقه آزاد انزلی، اعلام آمادگی کرد که بخش خصوصی گیلان، برای واردات واکسن وارد عمل شود.
به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور گفت: پیرو تاکیدات رئیس جمهوری، بخش خصوصی فعال گیلان برای نقش آفرینی در واردات واکسن اعلام آمادگی کرده اند و ما نیز مذاکراتی با آنها داشته ایم.
وی همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت عمومی استان، طرح های افتتاح شده در هفته دولت امسال و نیز اجرای برنامه‌های دولت مردمی، آخرین پیشرفت از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دست تکمیل ارائه کرد و از عزم جدی برای به اتمام رساندن آنها و تحویل به مردم شریف خبر داد.
دکتر زارع همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در گیلان در ارتباط با مدیریت و مقابله با کرونا گفت: گیلان به عنوان سالمندترین و به لحاظ تراکم جمعیتی پس از تهران و البرز، سومین استان متراکم کشور محسوب می شود که با استمرار خیز پنجم ویروس کرونا با سویه دلتا، در حال حاضر همچنان درگیر این بیماری است.
استاندار گیلان همچنین به واکسینه شدن ۳۲ درصد مردم استان تا زمان حاضر اشاره کرد و گفت که خواستار تامین واکسن مورد نیاز هستیم.