یونیسف 22دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران اهدا کرد
یونیسف 22دستگاه اکسیژن ساز به مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران اهدا کرد

آیین اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز از یونیسف به مراکز تحت نظارت بهزیستی استان با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، معاونین بهزیستی استان و مدیران مراکز برگزار شد. به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه […]

آیین اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز از یونیسف به مراکز تحت نظارت بهزیستی استان با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، معاونین بهزیستی استان و مدیران مراکز برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه بیش از 60 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان قراردارند، گفت: از این تعداد 1600 نفر در 27 مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی و خانه های حمایتی نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت افراد نگهداری شده در مراکز قرنطینه های لازم انجام شده است ، افزود : ازابتدای شیوع کرونا تاکنون 27 مرکز نگهداری افراد دارای معلولیت و سالمندان قرنطینه شدند و امروز شاهد کمترین میزان ابتلا در این مراکز هستیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران به اهدای 22 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد(یونیسف) اشاره کرد و ادامه داد : ارزش ریالی این دستگاه ها بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد که برای نصب و راه اندازی به مراکز تحویل داده شده است.

دکتر گوهردهی خاطرنشان کرد : این دستگاه ها با هدف حفظ سلامت افراد مستقر در مراکز نگهداری و افراد دچار مشکلات تنفسی اهدا شده است.

عکس:زینب ذبیحی -خزرنما