خرید دستگاه درمانی ۲میلیاردی از محل عوائد موقوفه محمدباقرتاجرساروی
خرید دستگاه درمانی ۲میلیاردی از محل عوائد موقوفه محمدباقرتاجرساروی

دستگاه تصفیه آب دستگاه دیالیز درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد و گفت: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

به گزارش ندای تجن– حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وقف در خدمت سلامت مردم قرار دارد، اظهار کرد: موقوفاتی که با نیت درمانی باشند در راستای نیت واقف برای امور درمانی و بهداشتی هزینه می‌شود.
وی از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد و افزود: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری بیان کرد: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی شامل بلوار کشاورز ساری می‌شود که شهروندان این مناطق با پرداخت اندک اجاره‌بها در این کار خیر سهیم هستند.
ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای تداوم خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) از شهروندان ساروی درخواست داریم حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند تا همه بیماران از تجهیزات درمانی استاندارد برخوردار شوند.
وی یادآور شد: پیش از این با کمک شهروندان ساروی ۱۰ دستگاه درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجر ساروی برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری شده بود.