پیکر زنده‌یاد فلاحتی در زادگاهش به خاک سپرده شد
پیکر زنده‌یاد فلاحتی در زادگاهش به خاک سپرده شد

زنده‌یاد حسین فلاحتی مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه دو دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه‌اش داشت.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایرنا، مراسم خاکسپاری زنده‌یاد حسین فلاحتی رئیس فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان شمالی و خبرنگار سابق این خبرگزاری در مازندران عصر دیروز با حضور دکتر محمدرضا نوروزپور مدیرعامل و فاطمه نوریجهانگرد مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیرکل محصولات خبری ایرنا، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و تعدادی از اهالی رسانه استان در روستای چاله‌پل شهرستان نکا برگزار شد.

زنده‌یاد حسین فلاحتی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و رئیس این رسانه در خراسان شمالی، صبح روز پنجشنبه ۱۱ شهریور پس حدود یک ماه جدال با بیماری کرونا و قارچ سیاه در بیمارستان شفای ساری درگذشت.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از درگذشت حسین فلاحتی با انتشار پیامی فقدان این خبرنگار باسابقه را تسلیت گفت و نوشت: ایشان یکی از مدیران و خبرنگاران، پرتلاش و متعهد ایرنا بود که در طول دو دهه فعالیت خبری در مجموعه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، توانست به خوبی در رسالت خود ایفای نقش کند و در مدت مسئولیت در استان خراسان شمالی نیز به خوبی درخشید.

نوروزپور در ادامه پیام خود این مصیبت را به خانواده ارجمند ایشان، کلیه بازماندگان آن مرحوم و همکاران وی در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفت و از خداوند متعال برای مرحوم فلاحتی طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل مسئلت کرد.

زنده‌یاد حسین فلاحتی مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه دو دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه‌اش داشت.

او بین سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مازندران بود. پس از آن برای ادامه فعالیت به استان خراسان منتقل شد و فعالیتش را تا سال ۱۳۹۴ در خراسان ادامه داد.

از سال ۱۳۹۴ بار دیگر به مازندران بازگشت و تا اسفند ۱۳۹۹ به عنوان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مازندران فعالیت کرد.

یکی از حوزه‌های فعالیت فلاحتی در مازندران طی ۶ سال اخیر پوشش مسائل و خبرهای مرتبط با حوزه سلامت بود و از زمان شیوع کرونا نیز به صورت جدی و مستمر پیگیر پوشش خبرها و چالش‌های مرتبط با کرونا بود که امروز بر اثر درگیری با همین بیماری و قارچ سیاه جان باخت.