موافقت عراق با ورود 30هزار زائر ایرانی
موافقت عراق با ورود 30هزار زائر ایرانی

دولت عراق اعلام کرد که کمیته عالی بهداشت این کشور با ورود مشروط اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است. به گزارش  ندای تجن -دولت عراق اعلام کرد که 30 هزار زائر ایرانی و 10 هزار خارجی و عربی می‌توانند برای مراسم اربعین امام حسین (ع) وارد عراق شوند. به گزارش […]

دولت عراق اعلام کرد که کمیته عالی بهداشت این کشور با ورود مشروط اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است.

به گزارش  ندای تجن -دولت عراق اعلام کرد که 30 هزار زائر ایرانی و 10 هزار خارجی و عربی می‌توانند برای مراسم اربعین امام حسین (ع) وارد عراق شوند.

به گزارش خبرگزاری واع عراق، کمیته عالی بهداشت و درمان عراق امروز یکشنبه به ریاست «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر این کشور جلسه تشکیل داد و مقرر شد که این تعداد زائر از طریق فرودگاه‌های بین المللی عراق وارد این کشور شده و دارای گواهی تست منفی کرونا (پی‌.سی‌.آر) 72 ساعت قبل از ورود به این کشور باشند.

ایران از طریق سفارت و وزارت خارجه به عراق پیشنهاد داده بود که با ورود زوار ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) موافقت کند.

با توجه به شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در عراق، این کشور تدابیر ورود اتباع سایر کشورها را سخت‌تر کرده است.

منبع:تسنیم