آسمان مازندران نیمه ابری می‌ماند
آسمان مازندران نیمه ابری می‌ماند

آسمان مازندران در روزهای آینده نیمه ابری باقی می‌ماند.

آسمان مازندران در روزهای آینده نیمه ابری باقی می‌ماند.

به گزارش ندای تجن– معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌هاي پيـش‌يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران هفته جاری را اعلام کرد.

احمد اسدی تلوکی گفت:در روز یکشنبه 28شهریورماه سال جاری آسمانی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت که به تدریج با کاهش ناپایداری و ابرهمراه است ؛  بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 25 تا 30 و در ارتفاعات بین 19 تا 25 درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

وی افزود:آسمان استان در روز دوشنبه 29 شهریورماه سال جاری صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می شود که  اواخر شب با احتمال رگبار پراکنده همراه است؛  بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 26 تا 31 و در ارتفاعات بین 20 تا 27 درجه سلسیوس خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی مازندران بیان کرد:در روز سه شنبه 30شهریورماه وضعیت هوا صاف تا نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود که بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 25 تا 30 و در ارتفاعات بین 19 تا 25 درجه سلسیوس خواهد بود.

وی ادامه داد:در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 31 شهریورماه و 1مهرماه سال جاری صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود که  بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 25 تا 31 و در ارتفاعات بین 20 تا 26 درجه سلسیوس خواهد بود.

اسدی افزود:در روز جمعه 2مهرماه سال جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهیم داشت که از شب با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می شود؛  بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 26 تا 33 و در ارتفاعات بین 24 تا 30 درجه سلسیوس خواهد بود.