پلمب 35 واحدصنفی متخلف در چالوس
پلمب 35 واحدصنفی متخلف در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در طی ایام تابستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در طی ایام تابستان خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگيري از تخلفات صنفي در این ارتباط، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ایام تابستان در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ خسروی، از پلمب 35 واحد صنفی متخلف توسط پلیس اماکن شهرستان شامل تالار ،رستوران ها ، برخی فروشگاهها و …. بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی چالوس ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف در زمان محدودیتها از شهروندان خواست با رعایت دستورالعملها پلیس را درانجام خدمات یاری نمایند تا به یاری خدا بیماری کرونا بصورت کامل مهار وکنترل گردد.

سرهنگ خسروی افزود مأموران پلیس آگاهی به جهت پیشگیری از سرقتهای خرد که عمدتا توسط معتادان متجاهر جهت تامین مواد مخدرصورت می گیرد .با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی 48 ساعت گذشته با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر مشمول ماده 16 در سطح شهر چالوس اجرا کردند.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، 10 نفر از معتادان متجاهر که در مکانها و منازل متروکه بیتوته می کردند را جمع آوری و جهت ترک و بازپروری تحویل کمپ‌هاي ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی چالوس تاکید کرد: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم خواهد داشت