آسمان نمای کانون پرورش فکری در ساری افتتاح شد
آسمان نمای کانون پرورش فکری در ساری افتتاح شد
هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، آسمان نمای نجوم کانون پرورش فکری در ساری افتتاح شد.

به گزارش ندای تجن-مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در آیین افتتاح این آسمان‌نما که در مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری برگزار شد با تبریک هفته ملی کودک و تقدیر از اهتمام مدیر کل کانون مازندران و همکارانش در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک و افتتاح پروژه‌های کانون، گفت: پایه و اساس توسعه و تحول در آموزش متجلی است و بهترین و موثرترین آموزش در دوران کودکی معنا پیدا می‌کند. 

علی رجبی به جایگاه مهم کانون در این حوزه اشاره کرد و افزود: آموزش در کانون منجر به تحول و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می شود و آینده کشور را تضمین می‌کند. 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران اظهار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه: «هرچه در این خصوص هزینه کنیم، کم کار کرده‎ایم» تاکید کرد: آینده به دست کودکان ونوجوانان امروز رقم خواهد خورد؛ بر همین اساس تربیت امروز آنان حایز اهمیت است.

مدیر کل کانون مازندران هم در این آیین گفت:  آسمان نمای ثابت مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات متوازن استانی و ملی  بابت خرید سازه و تجهیزات به مساحت ۴۰ متر مربع در این مرکز ساخته شد که ظرفیت ۱۷ صندلی vip آسمان نمای نجوم  را داراست و به همراه دستگاه پخش دیجیتال با کیفیت hd  امکان ارایه خدمات به علاقه‌مندان و محققان را داراست. 

این آیین همراه با آغاز به‌کار آسمان نما و نمایش صورت‌های فلکی و توضیح و تشریح کارشناس نجوم کانون همراه بود. 

این مرکز برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و علمی گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان می توانند با عضویت در کانون از خدمات آن بهره جویند.

  • منبع خبر : روابط عمومی: