لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در سطح مدارس و دانشگاه‌ها پیش از زمان برگزاری مسابقات
لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در سطح مدارس و دانشگاه‌ها پیش از زمان برگزاری مسابقات
کارشناس داور و اسپانسر مسابقات ملی مهارت رشته قنادی خواستار اطلاع‌رسانی گسترده پیش از زمان برگزاری مسابقات شد و گفت:در صورت اطلاع‌رسانی گسترده می‌توانیم نیروهایی با توانمندی بالاتر برای حضور در مسابقات جهانی داشته باشیم.

فائقه همت پرست در گفت‌و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه داوری مسابقات ملی مهارت در رشته قنادی براساس بررسی طعم، کیفیت و دیزاین کیک و شیرینی‌های تهیه شده انجام می شود، افزود:دیزاین کیک و شیرینی نشان دهنده میزان خلاقیت شرکت کننده است .

وی با اشاره به اینکه 13شرکت کننده از 10استان در مسابقات ملی مهارت رشته قنادی حضور دارند، اضافه کرد:قرار بود شرکت کنندگان از 18استان برای حضور در مسابقات به مازندران سفر کنند اماتعدادی از افراد به دلیل بیماری کرونا نتوانستند حضور یابند.

همت پرست به اطلاع‌رسانی گسترده و فضا سازی وسیع سایر کشورها پیش از زمان برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و گفت: بسیاری از بانوان در رده سنی 30الی 40سال درباره نحوه شرکت در مسابقات ملی مهارت از ما پرسش می کنند و علاقه مند به شرکت هستند که در صورت اطلاع رسانی گسترده در کشور، مسلما آگاهی عمومی هم بیشتر می شود.

کارشناس داور و اسپانسر مسابقات ملی مهارت رشته قنادی ادامه داد:لازم است اطلاع رسانی برای سنین زیر 22سال در سطح مدارس آموزش و پرورش، کارآموزان مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای، دانشگاه های آزاد و دولتی باشد تا رقابت میان شرکت کنندگان هم تنگاتنگ شود و بتوانیم نیروهای قوی تر برای حضور در  مسابقات جهانی مهارت داشته باشیم.