اهمیت حضور ظرفیت و توانمندی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری رویداد
اهمیت حضور ظرفیت و توانمندی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری رویداد
معمایی معتقد است که نیازمند نگاه چندبعدی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط به رویداد بین‌المللی گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022هستیم تا با ورود به موقع و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود سبب رونق و پیشرفت گردشگری در استان و در نهایت کشور شوند.

به گزارش ندای تجن – در حاشیه برگزاری مسابقات ملی مهارت، تور ساری گردی با هدف آشنایی شرکت کنندگان با شهرستان ساری با بازدید از خانه روحانی، فروشگاه‌های صنایع دستی میدان ساعت، مجتمع خرید مفیدی به اجرا درآمد.

ندامعمایی، نماینده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رویداد بین‌المللی گردشگری کشورهای عضو اکو در سال  2022 میزبان برگزاری تور ساری گردی بود.

ندامعمایی

معمایی با بیان اینکه بسیاری از گردشگران داخلی از جاذبه‌های تاریخی، مانند ساختمان‌ها و بافت تاریخی آگاهی ندارند، گفت: تور ساری گردی برای شرکت کنندگان مسابقات ملی مهارت فرصتی به وجود آورد تا با این جاذبه‌ها آشنا شوند.

این کارشناس با اشاره به اینکه معمولا ساری را با جاذبه‌های طبیعی ، مانند جنگل و دریا می‌شناسند، افزود:نیاز است تا مناطق تاریخی مانند خانه کلبادی، مسجد فرح‌آباد و سایر نقاط دیدنی به گردشگران معرفی شود.

وی به برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022و میزبانی شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد دریچه تازه‌ای از گردشگری برای ما گشود تا  نقاط ضعف را شناسایی و داشته‌ها و پتانسیل های موجود را به نمایش بگذاریم تا مورد استفاده قرار گیرد.

معمایی با بیان اینکه برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022  از تاریخ 7الی 14مهرماه فرصتی برای فراهم کردن زیرساخت‌هایی است که تاکنون وجود نداشته است، گفت:امیدواریم که تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط نگاه چندبعدی به این رویداد داشته باشند و با ورود به موقع و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود سبب رونق  و پیشرفت گردشگری در استان و در نهایت کشور شوند.