بازگشایی مدارس حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی از نیمه دوم آبان ماه/ مشاهده فقر آموزشی در دانش‌آموزان به دلیل روند غیرحضوری آموزش
بازگشایی مدارس حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی از نیمه دوم آبان ماه/ مشاهده فقر آموزشی در دانش‌آموزان به دلیل روند غیرحضوری آموزش
سعدی پور با اشاره به یادگیری آموزشی از دست رفته و فقرآموزشی در دانش آموزانی که به صورت غیرحضوری آموزش دیدند، گفت:خانواده‌ها شرکای اصلی ما در آموزش هستند که با همت و حمایت آنان می توانیم فرآیند آموزش حضوری را شکل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما-با بیان اینکه در راستای سلامت و تندرستی دانش آموزان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بیش از 80 درصد از دانش آموزان سنین 12تا 18سال واکسینه شدند، گفت:خانواده‌ها در واکسیناسیون دانش‌آموزان همکاری خوبی داشتند و آنان را همراهی کردند که امیدواریم با ادامه این روند، بزودی تمامی دانش آموزان واکسینه شوند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهمیت همکاری خانواده‌ها در آموزش‌های مجازی و الکترونیکی دانش آموزان، افزود:  در حال حاضر آموزش حضوری در  مدارس  با تعداد کمتر از 50نفر و در کلاس کمتر از 15نفر با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می‌شود.

سعدی پور با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان ماه هستیم، ادامه داد: مدارس براساس استاندارد بهداشتی طرح صفر-شش و صفر-هفت که ابلاغ شده به آموزش و پرورش است، فعالیت می‌کنند که نیاز به آگاه سازی خانواده‌ها درباره رعایت پروتکل بهداشتی و اهمیت حضور دانش آموزان در مدارس هستیم.

 وی با بیان اینکه رسانه ملی و سایر رسانه‌ها در آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به لزوم حضور دانش آموزان در مدارس کمک کنند، اضافه کرد:با توجه به اینکه میزان اثربخشی آموزش به صورت حضوری بیشتر از مجازی (غیرحضوری) است، اگر روند مجازی ادامه یابد در آینده با چالش روبرو خواهیم بود.

سعدی پور با اشاره به  یادگیری آموزشی از دست رفته و فقرآموزشی در دانش آموزانی که به صورت غیرحضوری آموزش دیدند، گفت:خانواده‌ها شرکای اصلی ما در آموزش هستند که با همت و حمایت آنان می توانیم فرآیند آموزش حضوری را شکل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مهم ترین اصل حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان است، افزود: اگر سلامتی وجود نداشته باشد، یادگیری فایده ندارد؛ از دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل کمک می خواهیم تا  بازگشایی مدارس به خوبی صورت گیرد.