شناسایی نخبگان دغدغه‌مند برای تولید محتوای زیست‌بوم مازندران از اهداف رویداد است
شناسایی نخبگان دغدغه‌مند برای تولید محتوای زیست‌بوم مازندران از اهداف رویداد است
سردار مسلمی هدف از برگزاری رویداد تخصصی ملی تولید محتوای مجازی را شناسایی نخبگان دغدغه مند در حوزه تولید محتوای زیست بوم استان عنوان کرد.


سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در محل برگزاری سومین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج که به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است، ضمن دیدار با اعضای تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌های تخصصی- رسانه‌ای، از اهتمام و دغدغه‌مندی‌های آنان در این حوزه مهم اندیشه‌ساز و جریان آفرین اجتماعی تقدیر کرد.

وی افزود: این مسابقات در استان مازندران در ۳ موضوع بازی‌های تلفن‌همراه، اپیکیشن‌ها و پویانمایی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: تعدادی از برادران و خواهران شرکت‌کننده در این دوره از تولید محتوا که با موضوع خاص این استان برای رقابت حضور دارند.

سردار مسلمی ادامه داد: موضوعات رویداد ویژه استان‌ها در کشور انتخاب شد و در مازندران با دو موضوع اصلی که از مصادیق موضوعات فرهنگی است؛ برگزار شد.

وی بیان کرد: اولین موضوع گردشگری تعالی‌بخش است که هم استانی‌های عزیز می‌دانند مازندران قطب گردشگری بوده و پایان هفته و سال تعداد زیادی از هم‌وطنان ما از این استان سرسبز و علوی دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: ما باید فضایی را فراهم کنیم تا جوانان عزیز ما در فضای مجازی به دنبال طراحی اپیکیشن‌های مختص به مسائل گردشگری‌ تعالی‌بخش بپردازند.

سردار مسلمی افزود: از مصادیق در حوزه ناهنجاری‌های فرهنگی؛ سگ‌گردانی است که امروز در مازندران در مقایسه با سایر استان‌های کشور شاید به‌واسطه حضور بعضی گردشگران متاثر از فرهنگ بیگانه نمود بیشتری پیدا کند.

وی اظهار داشت: زمانی همین امر به‌عنوان یک ضد هنجار و ناهنجار بود اما متاسفانه امروز به یک هنجار تبدیل شده و می‌طلبید که ما پیشینه فقهی و مذهبی که ممنوعیت سگ‌گردانی در منازل است را بیان می‌کردیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: سگ به‌عنوان نگهبان همیشه در طول تاریخ مورد توجه بود و نسبت به این موضوع هیچ اشکالی وارد نیست اما آنچه امروز ما با آن مواجه هستیم و با عنوان ضد هنجار به جای هنجار معرفی کنیم این بوده که یک گاها جای فرزند را در درون خانواده گرفته است.

سردار مسلمی گفت: امروز فرزندان ما به‌عنوان جایگزین فرزند خود سگ‌ها را قرار دادند و به آن وابستگی پیدا کردند که باید از طریق جوانان نخبه در فضای مجازی بتوانیم به نوعی در قالب پویانمایی به آحاد مردم نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیداریم رویداد امروز که توسط فضای مجازی سپاه کربلا مازندران برگزار شده ادامه و گسترش داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: یکی از اهدافی را که ما در این رویداد سرمایه‌گذاری کرده و بر آن تاکید داریم این است نا نخبگان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا را شناسایی تا هدفمند و با برنامه هوشمند بتوانند آنچه که در حوزه مصادیق ناهنجاری بوده به آن بپردازند.

سردار مسلمی تصریح کرد: دشمن امروز درصدد این است تا از قشر فرهیخته ما در تولید محتوا به نفع خود ببره بگیرد و اینجا یکی از اهداف رویداد شناسایی نخبگان ارزشی و دغدغه‌مند و انقلابی است تا مناسب زیست‌بوم مازندران طراحی محتوا مناسب داشته باشیم.

گفتنی‌ست این رویداد ملی از روز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در موضوعات طراحی بازی‌های موبایلی، طراحی نرم افزار، پویانمایی و انیمیشن با حضور فعالان و نخبگان بسیجی حوزه رسانه در سراسر کشور آغاز شده که آئین اختتامیه استانی آن جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ با معرفی تیم‌های برتر در مسجد حضرت بقیه الله (عج) شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی