مازندران با ظرفیت‌هایش می‌تواند به اداره کشور کمک کند
مازندران با ظرفیت‌هایش می‌تواند به اداره کشور کمک کند
وحیدی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و توسعه ای استان مازندران گفت: مازندران، با ظرفیت ها و توانمندی هایش، می تواند، نه تنها خود استان را اداره بلکه به اداره کشور کمک کند.

 به گزارش ندای تجن- احمد وحیدی وزیر کشور در آیین تکریم احمد حسین زادگان استاندار سابق و معرفی سید محمود حسینی پور استاندار جدید استان مازندران که با حضور جمعی از مدیران و نخبگان این استان برگزار شد، با بیان اینکه مازندران سرزمین دلاوری ها و حماسه ها است که با حب اهل بیت پیوند عمیق دارد، گفت: مازندران استانی با منابع و مظاهر طبیعی فوق العاده است که ظرفیت های والایی را برای آن به ارمغان آورده است.

وزیر کشور افزود: رتبه اول در تولید برنج، مرکبات، گل های زینتی، مرغ و تخم مرغ و نظایر آن که بخشی از توانمندی های اقتصادی و تولیدی این خطه است؛ گویای ظرفیت های توسعه ای این استان برای کشور عزیز ایران است.

 وحیدی با اظهار این موضوع که کشور، مسیر پیشرفت به سمت تمدن اسلامی را طی می کند، گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی نامگذاری شده است و دولت مردمی یعنی در این دولت؛ وفاق و همدلی، محور حرکت است و هیچ فاصله ای بین دولت و مردم نیست.

وی گفت: حرکت و تحول که محور مهم و اساس انقلاب است بصورت دائمی برغم تفاوت سلائق در پیکره ای واحد که منافع مردم است به پیش می رود و وحدت در عمل برای حرکت بی امان در رفع مشکلات مردم اقدام وهدف اساسی است.

 وحیدی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و توسعه ای استان مازندران گفت: مازندران، با ظرفیت ها و توانمندی هایش، می تواند، نه تنها خود استان را اداره بلکه به اداره کشور کمک کند.

وزیر کشور افزود: فعال سازی اقتصاد دریا و جنگل و حفاظت از این منابع و همچنین جلوگیری از تغییر کاربری اراضی که سرمایه ملی و از آنِ مردم است رسالتی مهم در مازندران است.

وی در ادامه گفت: منافع ملی، اساس حرکت ماست که با یکپارچگی محقق می شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه؛ در حوزه های مختلف مرتبط با زندگی، معیشت و تولید، دولت اقدامات خوبی در کوتاه مدت داشته است، موضوعاتی مثل مقابله با کرونا و کنترل بازار و سیمان و فولاد را مرور کرد و گفت: دولت به سوی اقدامات بنیانی حرکت می کند.

 وحیدی با تشکر از تلاش های استاندار سابق مازندران، درخصوص ظرفیت های مدیریتی استاندار جدید گفت: استاندار جدید رزمنده، مدیر ملی و دارای ظرفیت های مدیریتی و جهادی است و امید داریم در دوره مسئولیت ایشان شاهد موفقیت های خوبی باشیم.

وی افزود: همه باید از استاندار جدید مازندران حمایت کنند تا برنامه های خوب ایشان در راستای اعتلا و توسعه مازندران به نتیجه برسد.

وحیدی خاطرنشان کرد: برای افزایش برخورداری های  مردم و اثرگذاری بیش از پیش خدمت، نیازمند حرکت توفنده با محوریت استاندار و همگرایی همه مدیران و جلب حمایت عمومی هستیم.