مازندرانی‌ها برای اجرای 2هزار هکتار زراعت چوب، نهال می‌کارند
مازندرانی‌ها برای اجرای 2هزار هکتار زراعت چوب، نهال می‌کارند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر فرهنگ سازی- تصریح کرد برای صیانت از جنگلهای هیرکانی و نیز تامین مواد اولیه کارخانجات و صنایع چوب و کاغذ- سلولزی- نئوپان استان ناگزیر به توسعه زراعت چوب هستیم.

به گزارش ندای تجن-با حضورو ریاست حسن خیریانپور جلسه ستاد توسعه زراعت چوب استان مازندران و باشرکت اعضای استانی این ستاد و حضور مجازی اعضای کمیته های شهرستانی در محل سالن شماره ۲ استانداری تشکیل شد.

در این جلسه خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر فرهنگ سازی- تصریح کرد برای صیانت از جنگلهای هیرکانی و نیز تامین مواد اولیه کارخانجات و صنایع چوب و کاغذ- سلولزی- نئوپان استان ناگزیر به توسعه زراعت چوب هستیم.

وی تاکید کرد در این مرحله باید با همکاری شهرستانها عرصه‌های منابع طبیعی – عرصه‌های بخش عمومی- عرصه‌های بخش خصوصی- احصا و شناسایی شوند و از هم اکنون چاله کنی‌ها و آماده سازی انجام و از اواخر آذر نهال کاری انجام گردد.

 خیریان پور به مدیران کل منابع طبیعی استان تاکید کرد ضروری است درسال جاری برای اجرای ۲۰۰۰ هکتار زراعت چوب در استان نهال مکفی و مناسب تهیه و تدارک ببینند تا در اجرا دچار مشکل نشویم در انجام این طرح حتما از ظرفیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به نحو شایسته ای بهره‌گیری شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی دفتر معاون هماهنگی اموراقتصادی