انگیزه و شرایط روحی خوب کتابدار در جامعه تاثیرگذار است
انگیزه و شرایط روحی خوب کتابدار در جامعه تاثیرگذار است
موسوی چلک با اشاره به اینکه کتابداران بهترین و مؤثرترین شغل را دارند، افزود: اگر کتابدار انگیزه و شرایط روحی خوب داشته باشد قطعا در جامعه تاثیرگذار است.

به گزارش ندای تجن- رییس دانشگاه پیام نور مازندران امروز صبح در آئین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان مازندران که در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد،با بیان اینکه افتخار می کنم که کتابدار هستم، گفت:تمام تحصیلاتم در رشته کتابداری بود و با علاقه این حوزه را انتخاب کردم.

سید افشین موسوی چلک با اشاره به اینکه کتابداران بهترین و مؤثرترین شغل را دارند، افزود: اگر کتابدار انگیزه و شرایط روحی خوب داشته باشد قطعا در جامعه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه کتابداران واسطه اندیشه نویسنده به جامعه هستند، ادامه داد:کتابدار با معرفی کتاب واسطه میان نویسنده و خواننده می شود.

رییس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی تنها دانشگاه مردم است، گفت:از کودکی که سواد خواندن ندارد تا پیرمردی بازنشسته می‌تواند بدون هیچ محدودیتی وارد کتابخانه شود و هیچ محدودیتی برای ورود افراد نیست.

موسوی با بیان اینکه برای ترویج مطالعه در سطح جامعه نیاز به تربیت کودکان از سنین پایین است، افزود:کودکان باید بدانند که کتاب مسیر درستی در زندگی برای آنان رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران امروز بدون داشتن دانش نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند، ادامه داد:فرمانداران و شهرداران پشتیبان خوبی برای کتابخانه‌ها بودند که جای تشکر دارد.