تفکر بسیجی مختص به نهاد خاصی نیست / تکمیل آزاد راه تهران– شمال با اعتبارات ملی
تفکر بسیجی مختص به نهاد خاصی نیست / تکمیل آزاد راه تهران– شمال با اعتبارات ملی
استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه درساری، گفت: تفکر بسیجی مختص ارگان یا نهاد خاصی نبوده و این تفکر در همه ارکان کشور می تواند، کارساز باشد.

به گزارش ندای تجن– سید محمود حسینی پور در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان با گرامیداشت هفته بسیج، ترویج فرهنگ و تفکر بسیحی را سبب توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: مکتب و تفکر بسیجی که توسط حضرت امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نهادینه شد برکات زیادی داشته است .

وی موفقیت چشمگیر رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی را مرهون تفکر ناب بسیج دانست و افزود: شکل گیری تفکر بسیجی در کشورهای مقاومت منطقه تا شاخ آفریقا نقش موثری در مقابله با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی غرب داشته است.

استاندار مازندران عدم توجه به تفکر بسیجی را موجب شکست در طرح ها و برنامه های اجرایی کشور دانست و افزود: تفکر بسیجی مختص ارگان یا نهاد خاصی نبوده و این تفکر در همه ارکان کشور می تواند، کارساز باشد.

حسینی پور با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی باید تفکر بسیجی حاکم باشد، افزود: در بحران ها باید با تفکر بسیجی از جان و مال مردم صیانت کرد .

استاندار مازندران، یادآور شد: مازندران یکی از استان های درجه یک کشور از نظر میزان تردد و محورهای مواصلاتی است و بیش از 10 هزار کیلومتر محور اصلی و فرعی در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه و ملی است.

وی ترافیک چند ساعته در محورها را آزار دهنده دانست و گفت: بهسازی و نوسازی راه های استان و تکمیل آزاد راه;تهران– شمال نیازمند اعتبارات ملی است .

حسینی پور، خواستار تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی دقیق و کارشناسی و رفع گرفتاری های مردم در ترافیک های چند ساعته شد .

استاندار مازندران اقدامات پیشگیرانه در محورهای مواصلاتی را بهترین راهکار در جهت کاهش حوادث جاده ای دانست و افزود: هر روز ریزش و مسدود شدن محورهای استان قابل پذیرش نیست و باید بودجه مورد نظر برای حل این مشکل پیش بینی شود.