لزوم توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم شهری
لزوم توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم شهری
نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تنها خواسته مردم از مسئولان خدمت‌رسانی است و چیزی مهم‌تر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد به مدیران مجموعه شهرداری توصیه کرد: به مناطق محروم و کم برخوردار شهر توجه بیشتری شود و مناطق پرجمعیت نیز از اصل خدمت جا نماند.

به گزارش ندای تجن، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که با حضور  جواد طالبی شهردار مرکز استان، شهرداران منطقه، روسای سازمان‌های تابعه و معاونان شهرداری برگزار شد هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: باید فرهنگ و رفتار بسیجی در زندگی ما ساری و جاری باشد اگرنه صرفاً گرامیداشت هفته بسیج، تنها شعار است.

وی شهرداری ساری را مقر خدمت‌گزاری به شهروندان کهن شهر ساری دانست و گفت: شهری که شمار زیادی شهید درراه انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم  اهل‌البیت و سلامت تقدیم کرده است و مردمی باایمان و انقلابی دارد، شهرداری چنین شهری باید در تراز این شهر قرار داشته باشد؛ امیدواریم که چنین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران از تلاش‌های شهردار و مدیران سازمان‌های تابعه و مدیران مناطق چهارگانه شهرداری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان قدردانی کرد و گفت: ساری با بیش از 500 هزار جمعیت در پیشانی استان، باید ویژه‌تر دیده شود.

 آیت‌الله لائینی به شعارهای انتخاباتی اشاره کرد و افزود: برخی‌ها موقع انتخابات شعار فراوان داده اما عمل به وعده‌ها دیده نمی‌شود که این هم موجب بدبینی مردم می‌شود.

وی اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه دانست و بر یکی شدن حرف و عمل تأکید کرد و تصریح کرد: باید با پرهیز از بیان حرف‌های غیرواقعی و ناامید کردن مردم، خدمت‌رسانی به شهروندان را افزایش داد.

 نماینده ولی‌فقیه در مازندران،  دوگانگی بین حرف و عمل را مهم‌ترین معضل جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر شعار و عمل یکی بود هرگز مشکلی در جامعه وجود نداشت.

وی تجمل‌گرایی را راه وسوسه دنیایی عنوان کرد و ضمن پرهیز از اشرافی گری گفت: توجه به تجملات، انسان را اسیر وسوسه دنیا کرده و از آخرت دور می‌کند.

لزوم توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم شهری

آیت‌الله لائینی تأکید کرد: برای اینکه رضایتمندی خدا را داشته باشیم باید بر وسوسه دل مغلوب شویم در این صورت فریب دنیا را نمی‌خوریم.

وی ادامه داد: غلبه بر هوای نفسانی سبب می‌شود تا در سایه الطاف خداوند کریم خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تنها خواسته مردم از مسئولان خدمت‌رسانی است و چیزی مهم‌تر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد به مدیران مجموعه شهرداری توصیه کرد: به مناطق محروم و کم برخوردار شهر توجه بیشتری شود و مناطق پرجمعیت نیز از اصل خدمت جا نماند.

آیت‌الله لائینی تأکید کرد: تلاش شبانه‌روزی را همراه با توکل به پروردگار ادامه دهید قطعاً بر مشکلات فائق خواهید آمد.

رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در مازندران برای پیشبرد اهداف شهرداری مهم است

جواد طالبی در این  نشست با تبریک هفته بسیج گفت: شهرداری ساری در نوک پیکان خدمت‌رسانی به شهروندان مرکز استان است و تلاش می‌کند تا در جهت رضایتمندی مردم این شهر حرکت کند.

وی رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در مازندران را برای پیشبرد اهداف شهرداری مهم دانست و گفت: به‌حق لقب پدر معنوی استان شایسته نماینده ولی‌فقیه در استان است.

شهردار ساری به در پیش بودن میزبانی ساری از کشورهای اکو اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا این رویداد درشان مرکز استان برگزار شود.

طالبی به پروژه مهم زیست‌محیطی زباله‌سوز ساری اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های نمایندگان مردم ساری و میاند,رود در مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق این مهم،  یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته 20 میلیارد پیش‌پرداخت به پیمانکار این پروژه (سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران) مورد موافقت سازمان همیاری‌های کشور قرار گرفت و به‌زودی پرداخت می‌شود.

طالبی با بیان اینکه پروژه نیروگاه زباله سوز را از پروژه های اولویت دار شهرداری است، افزود: با تحقق این موضوع، عملیات اجرایی این پروژه را با جدیت آغاز می‌کنیم تا در آینده‌ای نزدیک معضل بزرگ زباله ساری حل شود.

وی بابیان اینکه برای خدمت به مردم وارد عرصه خدمت‌رسانی شدیم به اتمام توان در این راه تلاش می‌کنیم، ادامه داد:توزیع عادلانه خدمات میان شهروندان مناطق چهارگانه از رویکردهای مهم شهرداری ساری است.

  • منبع خبر : شهرداری ساری