نائب قهرمانی کشتی‌گیران پلیس مازندران در مسابقات ارتش‌های جهان
نائب قهرمانی کشتی‌گیران پلیس مازندران در مسابقات ارتش‌های جهان
کشتی گیران آزادکار فرماندهی انتظامی استان مازندران که در قالب تیم نیروهای مسلح در مسابقات جهانی سیزم شرکت کردند موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، کشتی گیران آزادکار فرماندهی انتظامی استان مازندران که در قالب تیم نیروهای مسلح در مسابقات جهانی سیزم شرکت کردند موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند وفرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی درخشش کشتی گیران مازنی در مسابقات ارتش های جهان(سیزم) را تبریک گفت.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن تبریک کسب این موفقیت به قهرمانان این مسابقات، کارکنان انتظامی و جامعه وررشی استان مازندران، موفقیت روز افزون این عزیزان را در تمامی مراحی زندگی آرزو کرد .

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه قهرمان مسابقات سخت اجتماعی و امنیتی است و با حضور موثرکارکنان ناجا درجامعه است که امروز شاهد پیشرفت های علمی، ورزشی ، فرهنگی،اجتماعی و همچنین آرامش و آسایش مطلوب در جامعه هستیم .

محمد مهدی یگانه جعفری، فریبرز بابایی و محمدحسین محمدیان با مربیگری سروان “علی سراجی” از فرماندهی انتظامی و سروان “محمد یوسفی” از فرماندهی مرزبانی استان مازندران از اعضای تیم کشتی نیروهای مسلح از استان مازندران در این مسابقات بوده اند .