دانش‌آموزان شیرگاه مهمان خدمات کانون پرورش فکری شدند
دانش‌آموزان شیرگاه مهمان خدمات کانون پرورش فکری شدند
. برنامه طرح پیک امید در دبستان آیت الله کوهستانی روستای رییس کلا ، با استقبال دانش آموزان، دهیاری و مسئولان مدرسه همراه شد.


به گزارش ندای تجن_پیک امید کانون پرورش فکری مازندران در روستای رییس‌کلا شیرگاه به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان به نوجوانان استان مازندران، طرح پیک امید از برنامه‌های فرهنگی کانون بوده و در راستای توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار شهری و روستایی است که توسط کانون پرورش فکری مازندران اجرا می شود.
کارشناسان و مربیان کانون مازندران با حضور در مناطق دوردست روستایی و مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار شهری با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تلاش می کنند تا کام بچه‌های این مناطق را با خدمات کانون شیرین نمایند.
بر همین اساس، یازدهمین برنامه پیک امید کانون در سال 1400 این‌بار مهمان کودکان ونوجوانان روستای رییس‌کلا سوادکوه شمالی بود.
این برنامه در دبستان آیت الله کوهستانی این روستا ، با استقبال دانش آموزان، دهیاری و مسئولان مدرسه همراه شد و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مانند: اجرای بازی و سرگرمی و فعالیت گروهی، ساخت کاردستی، اجرای فعالیت نجوم در گنبد آسمان نمای سیار، اجرای برنامه قصه‌گویی و فعالیت ادبی اجرا شد.