آسمانی ابری تا بارانی
آسمانی ابری تا بارانی
معاون اداره کل هواشناسی مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز‌‏ ‎شنبه 27تا روز جمعه 3 را ابری تا بارانی پیش بینی کرد.

به گزارش ندای تجن- معاون اداره کل هواشناسی مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز‌‏ ‎شنبه 27تا روز جمعه 3 به شرح زير پيش بيني کرد.

احمداسدی تلوکی با بیان اینکه در روز یکشنبه 28آذرماه سال جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت که در روز دوشنبه

همراه با افزایش دما در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می‌شود، افزود: مردم مناطق مرزی بین مازندران با استانهای البرز و تهران لباس های گرم خود را برتن کنند چون شاهد بارش برف همراه با وزش باد خواهیم بود.

وی آسمان مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها را در روز سه‌شنبه نیمه ابری گاهی ابری، وزش باد با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد که درارتفاعات  ابری با وزش باد شدید،  بارندگی (در مناطق مرزی بین مازندران با استانهای البرز و تهران با بارش برف)همراه است.

اسدی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری‌داریم که  ازاواخر شب ابری بتدریج با بارش پراکنده و وزش باد همراه است، ادامه داد:در روز پنج شنبه آسمانی ابری به ویژه در مناطق ساحلی و جلگه ای  همراه با بارندگی و وزش بادپیش بینی می شود که شامگاه ابری گاهی با بارندگی  در ارتفاعات با بارش پراکنده  باران و برف پیش بینی می شود که بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر همراه است.

وی افزود: در روز جمعه تغییرات احتمالی گزارش نشده است و طی 10 روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، نخواهیم داشت.