نیاز به برنامه‌ریزی برای ایجاد قطب گردشگری مذهبی در مازندران داریم
نیاز به برنامه‌ریزی برای ایجاد قطب گردشگری مذهبی در مازندران داریم
استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی کشور تبدیل شود و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

به گزارش ندای تجن-سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با همراهی حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در هیئت انصارالفاطمه (س) ساری در عزاداری دخت نبی اکرم، شرکت و از روند اجرای طرح توسعه حرم امامزاده عباس (ع) ساری بازدید به عمل آورد. ‎

استاندار مازندران در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل پروژه توسعه حرم آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری تاکید کرد و گفت: بقاع متبرکه مازندران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

حسینی‌پور با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص مازندران این ظرفیت را دارند تا به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، اظهار کرد: استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی کشور تبدیل شود و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی خواستار مشارکت خیران در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه مازندران شد و تصریح کرد: استان مازندران در کشور به دیار علویان شهرت دارد و این نشان از میزبانی مردم این دیار از امامزادگان است و با کمک خیران می‌توان بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره بقاع متبرکه را تکمیل کرد.

  • منبع خبر : استانداری