توجه به معیشت نیروهای پلیس از اولویت‌های فرماندهان نیروی انتظامی/رشد خدمات‌رسانی الکترونیکی در فعالیت پلیس
توجه به معیشت نیروهای پلیس از اولویت‌های فرماندهان نیروی انتظامی/رشد خدمات‌رسانی الکترونیکی در فعالیت پلیس
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان مازندران، گفت: معیشت کارکنان و هوشمند سازی پلیس از مهمترین اولویت های فرماندهان انتظامی است.


به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ محمد علی نوری نژاد در سفر به استان مازندران از پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهرستان های “سیمرغ و بهشهر” بازدید کرد .
سردار نوری نژاد در ادامه سفر به استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: دو موضوع معیشت و هوشمند سازی پلیس از اولویت های فرماندهی انتظامی است .
وی با بیان این که مسکن به عنوان یکی از موضوعات اصلی در بحث معیشت در سبد خانوار کارکنان انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: تامین مسکن برای 21 هزار نفر از کارکنان از اولویت های معیشتی کارکنان است که برای این منظور پروژه های متعددی در سطح کشور در دست اقدام قرار دارد.
نوری نژاد دومین اولویت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی را هوشمند سازی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: برای این منظور برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است تا ضمن بهبود خدمات انتظامی این خدمات در دسترس مردم قرار گیرد که نمونه آن 18 خدمتی است که در هفته ناجا به آن پرداخته شده است.
وی متناسب سازی و مدیریت گشت های هوشمند پلیس و نحوه اعزام گشت های پلیس را از موضوعات قابل توجه در این راستا برشمرد و بیان داشت: ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی قضائی در کلانتری ها، اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی از طریق دست افزارها و… از جمله اقدامات پلیس در این ارتباط است .
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر بررسی موانع موجود علیرغم موفقیت هایی که پس از پیاده سازی این طرح ها در پی داشته است، اذعان داشت: در بحث هوشمند سازی، هماهنگی و همراهی سازمان های مرتبط از الزامات این طرح است.
سردار نوری نژاد با اشاره به این که در این امر 16 سازمان با انتظامی همکاری خواهند داشت، گفت: باید هماهنگی های لازم در این امر صورت گیرد که ایجاد سامانه خدمات قضائی و همکاری ها و فضاسازی های ایجاد شده از طریق قوه قضائیه از جمله این اقدامات است.

  • معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر پیوستگی طرح ها، بیان کرد: با تقویت فرایندها و اقدامات انجام شده ، زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه فراهم خواهد شد.