دیار یار، روایتی تاریخی از داستانی عاشقانه
دیار یار، روایتی تاریخی از داستانی عاشقانه
در پیچ و خم کتاب «دیار یار» که پاراگرافی از آن در متن پایین عنوان شده است می‌توان هیجان زندگی را لمس کرد چون تک تک شخصیت‌های آن طوری تصویرسازی شده است که در جای خود هیجان خاصی را به مخاطب آن می‌دهد.

به گزارش ندای تجن-«بانو دست میرعلی را گرفت و برروی شکمش گذاشت.میرعلی لگدهای بچه را حس کرد. یک لحظه تردید تمام وجودش را گرفت ،خودش را جمع و جور کرد پیشانی بانو را بوسید و با لبخند گفت:خیالت راحت باشد.»

کافی است که کتاب را باز کنید و چند صفحه نخست را  بخوانید، شیوایی و روایت داستان به صورت تاریخی عاشقانه است و نویسنده طوری تصویرسازی کرده تا مخاطب شخصیت‌های آن رابه صورت ذهنی و حسی لمس کند وهمراه با “بانو”، “میرعلی”، “خان” و سایر شخصیت‌های داستان شود تا به پایان کتاب برسد .

کتاب”دیار یار” در 190صفحه نگارش شده و برخی خوانندگان آن نقل کرده‌اند که در یک روز آن را به پایان رسانده‌اند،نگارنده متن حاضرهم با توجه به مشغله کاری توانسته است در چند روز آن را به پایان برساند.

این کتاب یادگاری است از «سیدرویا حسینی قادیکلائی»فعال اجتماعی و فرهنگی اهل شهرستان قائمشهر که در سال گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت .

سیدرویا حسینی

«رویا» در زمان سلامت به دوستان گفته بود که عواید فروش کتاب را صرف کمک به بیماران سرطانی می‌کند وصیتی که خانواده به آن عمل کرد و امروز این کتاب پیش روی مخاطبین است تا در انجام این کار خیر یاریگر «رویا» باشند.

مخاطبین گرامی می‌توانند این کتاب را با قیمت 50هزارتومان از کتاب فروشی‌های شهرستان قائمشهر یا به

پیج اینستاگرام “دیار یار” با نشانی@KETABEDIAREYAR و” شهر کتاب” با نشانی @GHAEMSHAHR_BOOKCITY و” سرزمین کتاب” با نشانی @SARZAMINE_KETAB_QAEMSHAHR سفارش و خریداری کنند.