معاون جدید هماهنگی امور عمرانی معارفه شد
معاون جدید هماهنگی امور عمرانی معارفه شد
امروز صبح مراسم تکریم و معارفه معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن_با پیشنهاد سیدمحمود حسینی پور، استاندار و طی حکمی از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور، رضا علیخانی به عنوان معاون عمرانی استاندار مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با پیشنهاد استاندار مازندران و طی حکمی از سوی وزیر کشور، رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب و طی آیینی با حضور معاونین و مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی این حوزه، معارفه شد. 

رضا علیخانی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است که مدیریت کمیته ترابری تحرک مرکز مطالعات و پژوهش‌های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در کارنامه او مشاهده می‌شود.

علیخانی، دکترای صنایع با گرایش مهندسی سیستم و تحقیق در عملیات است و سوابق مختلف فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه‌های عمرانی، لجستیک، حمل ونقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کارنامه دارد.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین صاحب تألیفات متعدد اعم از کتب و مقالات علمی و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و بین المللی است و در دانشگاه نیز سابقه تدریس دارد.

عضویت در انجمن مهندسی حمل ونقل ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راه های کشور و انجمن لجستیک ایران در سوابق معاون جدید استاندار مازندران دیده می‌شود.

وی بیش از ۶۰ مقاله isi و علمی پژوهشی در ژورنال های بین المللی و ملی داشته و صاحب ۷ کتاب تالیفی در حوزه های عمرانی، مدیریتی، اقتصادی، حمل و نقل و غیره است.

در این مراسم؛ همچنین از تلاش های مهدی رازجویان در دوره تصدی معاونت عمرانی استانداری مازندران تقدیر بعمل آمد.

مهدی رازجویان از ۱۵ اسفند 1397،‏ عهده دار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بوده است