آغاز اقدامات اجرایی طرح گردشگری رودخانه تیرم از ابتدای سال ۱۴۰۱/موانعی بر سر مسیر تفکیک زباله وجود دارد
آغاز اقدامات اجرایی طرح گردشگری رودخانه تیرم از ابتدای سال ۱۴۰۱/موانعی بر سر مسیر تفکیک زباله وجود دارد
گودرزی از آغاز اقدامات اجرایی طرح گردشگری رودخانه تیرم از ابتدای سال آینده خبرداد.

مسعود راد گودرزی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن با بیان اینکه شهر شیرود از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر برخوردار است، گفت:شهر شیرود۷کیلومتر نوارساحلی دارد که در دوره ششم شورای شهر جاده ساحلی شیرود مصوب شده که از پتانسیل‌های شهر در حوزه گردشگری است.
سرپرست شهرداری شیرود با اشاره به اینکه رودخانه تیرم  از چشمه سارهاي کوه‌هاي ضلع جنوبي دريا و از مراتع و آباديهایی عبور می‌کند که جاذبه طبیعی شهر است، افزود:طرح گردشگری رودخانه تیرم که از ساحل تا امامزاده‌ای که در بالادست آن قرار دارد، آماده اجرا است که اقدامات اجرایی این پروژه از اوایل سال ۱۴۰۱آغاز می‌شود.
گودرزی با بیان اینکه باید شهر شیرود را به سمت توریستی شدن سوق دهیم، ادامه داد:در بخش گردشگری باید تلاش کنیم تا گردشگران تنها از شهر عبور نکنند بلکه توقف کنند و از امکاناتی که در اختیارشان قرار می دهیم سود ببرند که این ظرفیت به ارتقای اقتصاد شیرود هم کمک می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به بودجه‌هایی که طبق برنامه با کمک حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار است دریافت کنیم، می خواهیم اقدامات را به سرانجام برسانیم.
سرپرست شهرداری شیرود با بیان اینکه  شهید شیرودی جایگاه ارزشمندی در سطح ملی و بین المللی دارد،گفت: لازم است تا مسئولان به جایگاه این شهید بیشتر توجه داشته باشند.

رادگودرزی از برگزاری جلساتی در راستای زیباسازی شهر شیرود خبرداد و گفت: در تلاش هستیم تا برای همکاری با یک شرکت خصوصی در حوزه نصب المان و زیبا سازی شهر وارد مذاکره شویم.
سرپرست شهرداری شیرود با اشاره به اینکه در بخش تفکیک زباله حرف زیاد برای گفتن است، افزود: موانعی در این راه وجود دارد چون در هنگام رسیدگی به این کار بامشکل روبرو می‌شویم، اما سعی داریم اقداماتی موثر در این راستا صورت دهیم تا بخش زباله‌های خانگی را بهتر مدیریت کنیم.