مسئولان به دیدار مردم رفتند
مسئولان به دیدار مردم رفتند
در طرح «محله مهدوی» مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان برای کمک به حل مشکلات مردم در روستاهای کم برخوردار دیدار چهره به چهره گذاشتند.

به گزارش ندای تجن- سرهنگ حسن پورقربان در حاشیه اجرای میدانی طرح قرارگاه محله مهدوی با اشاره به اهتمام و دغدغه فرمانده سپاه کربلا  در راستای تشکیل و اجرای این طرح در سطح استان ، گفت:  با تشکیل اتاق فکر و جلسات احصای مشکلات و رفع موانع رسیدن به محله مهدوی روند خوبی را در سطح شهر‌ستان ها شاهد هستیم.

فرمانده سپاه سیمرغ با بیان این مطلب که با تشکیل شورای تحول در سطح شهرستان سیمرغ  در دو بخش تالارپی و مرکزی کمیته‌های تحول در سطح محلات در حال راه‌اندازی است ، افزود: با توجه به اینکه شهرستان سیمرغ دارای ۳۴ محله است، در همه سطوح محلات کمیته ها بر اساس سیاست راهبردی برپا شده است.

پورقربان در ادامه با تصریح بر اینکه به‌صورت زنجیره‌ای مشکلات و موانع روستا‌های کم برخوردار را از طریق کمیته‌هایی که در سطح محلات شکل گرفته، احصا کردیم، خاطرنشان کرد: موضوعات و مسائل  مورد بررسی به سطح شورای تحول شهرستان رسیده و در حال رفع مشکلات هستیم .

فرمانده سپاه سیمرغ با تاکید براینکه تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان به‌صورت میدانی با هدف رفع مشکلات مردم پای کار آمدند، خاطرنشان کرد:یکی از اهداف این طرح امام محله مهدوی دیدار‌های چهره به چهره مسئولان بدون واسطه برای حل  مشکلات  مردم در محلات و روستا‌های کم برخوردار است.

پورقربان،در پایان سخنان خود یادآور شد: امروزه شاهد حضور مردم و مسئولان در اقدامی هماهنگ برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هستیم.

  • منبع خبر : بسیج