جلسه هم‌اندیشی مشاوران و روان‌شناسان کانون خدمت رضوی ساری برگزار شد
جلسه هم‌اندیشی مشاوران و روان‌شناسان کانون خدمت رضوی ساری برگزار شد
کانون مشاوران و روان شناسان رضوی ساری با هدف کمک به آگاهی بخشی به اقشار جامعه آغاز به کار کرد.



به گزارش ندای تجن_جلسه هم اندیشی مشاوران و روان شناسان کانون خدمت رضوی ساری امروز عصر در محل مسجد امام جواد (ع)ساری برگزار شد.

براساس این گزارش _مسئول کانون مشاوران و روان شناسان کانون خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه جهان همیشه در حال حرکت هست و هیچ چیز ثابت باقی نمی‌ماند، گفت:حرکت دیگری که می‌توان از آن نام برد، به سمت هدف و مقصد است که ما گاهی با موجودات غیرانسانی در حرکت مشترک هستیم.
هادی رامشی با اشاره به اینکه حرکت همه ما به سوی خداست ، افزود:حضور در محل خادمیاری و خدمت به مردم خود نوعی حرکت محسوب می‌شود.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه روان شناسان دارای نظرهای متفاوتی هستند، گفت: همه آن‌ها درباره موضوع رفتار اتفاق نظر دارند.
وی به سخنان ویلیام گلاسر روانپزشک درباره رفتار اشاره کرد و ادامه داد: این اندیشمند رفتار را مانند ماشین دارای ۴چرخ می داندکه فکر کردن، عمل کردن دو چرخ جلو، احساس و فیزیولوژیک دو چرخ آخر آن هستند.
رامشی افزود: رفتار انسان تحت تاثیر این ۴مورد است که در افراد مختلف متفاوت دیده می شود.
وی اضافه کرد:وقتی انسان فکر می‌کند با کمک کردن به دیگران حتی مشاوره و راهنمایی این مهم را، عمل می‌کند و احساس رضایت و شادی به او دست می‌دهد و این اقدام در راستای معنایی از زندگیش که (قرب الهی و خادمی امام ثامن) باشد، فیزیو لوژی او تپش قلبش با یاد منبع معنوی او خواهد بود.
لازم به ذکر است سیدعباس حسینی نژاد مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ساری نکاتی را درباره لزوم حضور خادمیاران در مدت ۶ساعت در هفته به صورت حضوری و غیرحضوری بیان کرد.
وی با بیان اینکه کانون‌های محلی بسیاری در سطح شهر ساری فعالیت دارند، افزود: خادمیاران می‌توانند همکاری خوبی با این کانون ها داشته باشند.
براساس گزارش ندای تجن کانون مشاوره و روان شناسی خدمت رضوی در چند شهرستان آغاز به کار کرده است.