عامل آتش‌سوزی خودرو شهروندان رامسر دستگیر شد
عامل آتش‌سوزی خودرو شهروندان رامسر دستگیر شد

 فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري عامل آتش سوزي عمدي خودرو یکی از شهروندان خبر داد.  به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جلیل نبوی در تشریح این خبر ، اظهار داشت : در پي وقوع آتش سوزي یک دستگاه خودرو در یکی از محلات شهر رامسر ، پيگيري […]

 فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري عامل آتش سوزي عمدي خودرو یکی از شهروندان خبر داد. 

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جلیل نبوی در تشریح این خبر ، اظهار داشت : در پي وقوع آتش سوزي یک دستگاه خودرو در یکی از محلات شهر رامسر ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتری 12 شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي خاص پليسي، متهم را شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يك عمليات غافلگيرانه وی را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر افزود: متهم در بازجويي هاي فني و تخصصی توسط پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد. سرهنگ نبوی با تاکید بر اینکه پليس تمام توان خود را براي حفظ امنيت جامعه به كار گرفته، گفت: از همشهریان رامسری خواستاریم ضمن عمل به هشدار ها و توصيه هاي انتظامي، هرگونه مورد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

عکس تزیینی است.