تشریح برنامه‌های دهه‌فجر از افتتاح 43واحدآموزشی تا نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور
تشریح برنامه‌های دهه‌فجر از افتتاح 43واحدآموزشی تا نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور
درویشی از افتتاح 43واحد آموزشی و برپایی نمایشگاه‌های فرصت‌های شغلی مهارت محور در ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش  ندای تجن-مدير كل آموزش فني و حرفه اي مازندران نقش امام‌خمینی (ره) را در تمدن‌سازی نوین اسلامی مهم و حیاتی خواند و گفت: اگر مبارزات رهبر کبیر انقلاب اسلامی با رژیم ستم شاهی نبود، امروز سایه ظلم بر کشور حکمفرما بود.

 سيد حسين درويشي مديركل، دهه فجر انقلاب اسلامی را مظهر شکوه، صلابت و افتخار کشور اسلامی ایران دانست و در اين مصاحبه گفت : این دهه نماد ایستادگی مردم در مقابل ظلم و ستم  برای رسیدن به استقلال و آزادی بود.

درويشي اظهار داشت : به مناسبت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران 43 برنامه افتتاح در سطح استان برنامه ريزي شده است كه اين برنامه ها شامل افتتاح 33 آموزشگاه فني و حرفه‌اي آزاد با سرمايه گذاري 210هزار و 750 ميليون ريال توسط بخش خصوصي در 16 رشته ، افتتاح 7 مركز جوار و بين كارگاهي ، افتتاح 2 كارگاه در مراكز دولتي و افتتاح يك مركز مديريت مهارت آموزي دانشجويان در دانشگاه مي باشد .

وي در ادامه با بيان اينكه ترويج تفكرات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در نسل جوان امروزي بسيار با اهميت است گفت: امور فرهنگي اداره كل آموزش فني و حرفه اي مازندران به مناسبت ايام الله دهه فجر مسابقات مختلف فرهنگي  در باب شناخت انديشه هاي امام خميني (ره) برگزار خواهد نمود و جهت ايجاد نشاط به مناسبت اين پيروزي شكوهمند نيز مسابقات ورزشي برنامه ريزي شده است .

درويشي در خاتمه بيان كرد : پایه‌ریزی تمدن‌سازی نوین اسلامی با مبارزات حضرت امام راحل شکل گرفت و با پیروزی انقلاب اسلامی تثبیت شد و با رهبری مقام معظم رهبری به سمت بالندگی و رسیدن به قله‌های افتخار در حرکت است  و این استمرار در تمدن‌سازی موجب شده تا سایه ظلم و ستم از جامعه رخت بندد.

  • منبع خبر : روابط عمومی