مراسم گرامی‌داشت دهه‌فجر در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد
مراسم گرامی‌داشت دهه‌فجر در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد
به مناسبت ایام دهه فجر، مراسمی در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن_مراسم گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با سخنرانی سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد.

سرهنگ شریفی در این مراسم در جمع کارکنان اوقاف مازندران اظهار کرد: چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد اما دشمنی دشمنان با مردم این نظام هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با منطق ولایت فقیه، مقاومت و ایثار ملت ایران دشمنی دارد، افزود: مباحثی مانند انرژی هسته‌ای یک بهانه برای تحریم و تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نمی‌توان به استکبار جهانی اعتماد کرد، گفت: هرکشوری به آمریکا تکیه کرد، سقوط کرده است و نمونه آن در کشورهای منطقه را شاهد هستیم.

شریفی بیان کرد: آمریکا و اروپا گفته بودند بشار اسد رئیس جمهور سوریه باید برود اما مقام معظم رهبری فرمودند بشار اسد باید بماند که حالا می‌بینید بشار اسد ماند و آنها رفتند.

وی با بیان اینکه عصبانیت دشمن از هویت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از گسترش هویت جمهوری اسلامی و انتقال انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه هراس دارد.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این مراسم گفت: طی دهه مبارک فجر ۴۸۰ برنامه فرهنگی در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان درحال اجراست.

وی گفت: طی ایام دهه فجر، تمامی قبور شهدا در جوار بقاع متبرکه مازندران عطرافشانی خواهند شد.