بقاع مازندران میزبان مهمانان جشن عید مبعث می‌شوند
بقاع مازندران میزبان مهمانان جشن عید مبعث می‌شوند
بقاع متبرک استان آذین بندی شدند تا برای میزبانی از مهمانان جشن مبعث آماده شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه جشن عید مبعث با رعایت توصیه‌های پزشکی در 120 بقعه متبرکه و آستان مقدس استان مازندران برگزار می شود، گفت: به همین مناسبت بقاع متبرکه شاخص سطح استان آذین‌بندی شدند.

به گزارش ندای تجن_ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت و گویی با تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: بقاع متبرکه شاخص سطح استان آذین‌بندی شدند و آماده میزبانی برای برگزاری جشن این عید بزرگ هستند.
وی با بیان اینکه جشن عید مبعث با رعیت توصیه‌های پزشکی در 120 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می شود، افزود: سازمان اوقاف با همکاری مردم و هیأت‌های مذهبی میزبانی این جشن‌ها را در اماکن مذهبی برعهده دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، عید مبعث را یکی از اعیاد مهم مسلمانان و شیعیان دانست و بیان کرد: در روز مبعث، رسالت و پیام حیات‌بخش الهی به انسان‌ها از سوی حضرت محمد (ص) نازل شد.
حیدری با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام جامعه جاهل آن دوران را خدا محور کرد، افزود: پیامبر اکرم(ص) با بعثت خود جامعه را از انحرافات نجات داد و همین مسأله در ظهور حضرت ولی عصر(عج) نیز تحقق خواهد یافت.
حیدری با اشاره به اینکه روشنگری های پیامبر گرامی اسلام مردم را از زشتی و جهل نجات داد، تصریح کرد: بعثت پیامبر را می توان روز تحول جامعه بشری نام نهاد.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی اوقاف