افتتاحیه اردوی مجازی دانش آموزی راهیان نور برگزار شد/۵هزار نفر به اردوی حضوری راهیان نور رفتند
افتتاحیه اردوی مجازی دانش آموزی راهیان نور برگزار شد/۵هزار نفر به اردوی حضوری راهیان نور رفتند
افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور همزمان با طرح ایران سبز در مازندران برگزار شد.



ندای تجن_امروز صبح همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام‌حسین عليه السلام و روز پاسدار و نیز روز درختکاری ؛ آئین های ” افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی” ، کاشت ۴۰ هزار اصله نهال به یاد ۴۰ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران سرسبز و نیز نهضت “به وقت احسان با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی” به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه سازمان با کمک تشکل ها و معاونت دانش اموزی وزارت آموزش و پرورش کشور در حال برگزاری اردوی راهیان نور به صورت حضوری و مجازی است، گفت:۱۵استان در سطح کشور اردوی راهیان نور را به صورت مجازی برگزار کردند که ۱۷میلیون بازدید در سامانه شاد صورت گرفت.

مجتبی باستان با اشاره به اینکه در ۵استان اردوی یک روزه راهیان نور به صورت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد، ادامه داد:در این اردوها،۵هزار نفر اعزام شدند.
باستان با بیان اینکه امروزافتتاحیه راهیان نور در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: این اردوها تا پایان فروردین ماه اجرا می شود.
وی از تلاش و همت دانش اموزان مازندران گفت و افزود:افتتاح آیین ملی نهضت درختکاری با عنوان ایران سبز در سطح وزارت خانه راه اندازی شد که در بسیج دانش آموزی با یاد و خاطره دانش آموزان و فرهنگیان شهید ۴۰هزار اصله نهال را غرص می کنیم.
باستان راه اندازی پویش تکثیر شادی با کمک تشکل ها و معلمان را از برنامه بسیج دانش آموزی برای کمک به دانش اموزان نیازمند اعلام کرد که در حال برگزاری است

.

مازندران، دبیرخانه طرح” ایران سبز


سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز با اشاره به اینکه سال گذشته مازندران یکی از استان‌های برترراهیان نور مجازی در حوزه بسیج دانش اموزی معرفی شد، افزود:در سال جاری نیز اردوی مجازی راهیان نور در سامانه شاد در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه دانش آموزان بسبجی به واسطه حضور در سامانه شاد در فضای جبهه حضور می یابند،ادامه داد: زمینه شناخت یادمان ها و رشادت های ۸سال دفاع مقدس برای دانش آموزان فراهم شده است.

مسلمی با بیان اینکه مازندران برای نخستین بار طرح ایران سبز را به مرحله اجرا در می آورد،افزود:مازندران دبیرخانه این طرح در سطح کشور است .
گفتنی است در پایان این آئین ها ؛ کاشت نهال نیز در محوطه اردوگاه شهدای دانش آموز بادله ، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، باستان ” رياست سازمان بسیج دانش آموزی کشور ” و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد .